بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دکتری که بلد نبود فشارخون بگیره:/

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ب.ظ
صبح حدودای هست بیدار شدم صبحونه خوردم و ظرفاروشستم نت تموم شده و کاری ندارم فیلمی داشتم که هنوز ندیده بودم خیلی ناراحتم که وقت گذاشتم براش -__- چرت و پرت ،مزخرف something borrowed اصن داشت خیانتو نشون میداد اونم درمورد دوتا دوست قدیمی!

عجله ای ناهارو خوردیم من رفتم دانشگاه و مامان رفت دکتر 
کلاس اول با تعداد محدودی تشکیل شد :)) کلاس دومم همینطور :) امار داشتیم درسشو با وجود سختیش دوس دارم این ترم ترم قبل استادش واقعا مزخرف بود سوادشو نداشت اصن-__-
خلاصه سر کلاساش کلی قند میسوزونم :)) جدی میگمممم!!! همیشه بعد کلاسش گشنه میشم و اب قند نیاز:)))
برگشتنی رفتیم دنبال مامان حالش بد بود سر درد داشت کمی از رولتایی که خریده بودم تا حالمو جا بیاره بهش دادم 
کاملن یوزلس بود:| بدتر شد..لرز گرفت باید میبردیمش بیمارستان و تا رسیدن ب بیمارستان شدید تر شد ..
خانوم دکتر طرحی بود 
فشار گرفت گفت١٠ (حالا مامان من تو عمرش دوسه بار فشارش اینقد بوده همیشه ٨-٩ هست:| ) منم نگران شدم که فشارش سرجاشه چرا اینطوره :/ دکتر :مقداریش عصبیه:|| مامانم اصن مشکل عصبی نداره و جدیدا ناراحتی پیش نیومده حتی!! سرم زدیم هنوز همونطور بود نوار قلب داد سالم بود سرم تموم شد بهتر بود اما هنوز اون حالاتو ضعیف تر داشت دکترو برگردوندم که فشارش بگیره داشت رو دولایه بافت زخیم فشار میگرفت که نذاشتم :/ بدش اومد:| پیس پیس پیس فسسس ١١و نیمه  من هیییچ من نگااااه میدونستم داره اشتباه میگه هم چون خودم چندساله فشار میگیرم هم سیستم مامانو میشناسم..خیلی لحظات بدی بود اون ساعتا بخاطر مامان واقعا خودمو کنترل کردم:((
*برگشتنی فشار گرفتیم باوجود سرم و شیرینی و ابمیوه فشار ٨ بود !!!! غلط نکنم اون وقت ٦بوده یا کمتر حتی
واقعا زشته ی دکتر عمومی فشار گرفتن بلد نباشه اُفت داره اصن! خوبه خودم گفتم کلا کم فشاره مامانم:/
بعضیا واقعا لیاقت جایگاهشونو ندارن ...
البته جسارت نباشه ب دکترای خوب :) این واقعا نوبر بود:|| خدا نبخشتت من ی عالمه نگران شدم:(
خیلی خسته م 

۹۷/۱۲/۲۱
هانا

نظرات  (۳)

سلام 
خدا هیچ کسی رو اسیر دکتر و بیمارستان نکنه ، امیدوارم حال مادر خوب خوب شده باشه 
سه روز پیش مادربزرگم فشارش رفته بوده بالا برده بودنش بیمارستان وقتی رفتم ملاقاتش دیدم تمام دست هاش خون خالیه و روشو بسته بودند  دلم ریش ریش شد میخواستن ازش نمونه ی خون بگیرند ۸۳ سالشه و همه تو دلشون خون بود اما به ظاهر می گفتند چون سنش بالاست پرستاره رگشو پیدا نکرده درست که رگ هاش نازک اما کاملا قابل دیدن هست ، بمیرم الهی براش ، خدا از اون پرستاره نگذره بی شعور 
پاسخ:
سلام عزیزم:)
امین انشالله🙏🏻
مرسی فدات ❤️
الهی:(  خدا نگهشون داره ایشالا زودتر خوب شن:) 
واقعا بعضییا حتی با پارتی مدرک گرفتن نمیدونم چطور اومدن بالا اصن:// ی کار ساده رو از پسش بر نمیان!!!!!!!
حالا من نمیدونم مهارت اون خانوم دکتر در چه حدی بوده ولی اینو بگم که آموزش فشار خون گرفتن، رگ گیری ،تزریقات و ... بهش چندان بهایی پرداخته نمیشه تو آموزش پزشکی ایران و خب دانشجو خودش باید تشنه باشه برای یادگرفتن و بره دنبالش .
خبر بد این که منتظر خیل عظیمی از این دست دکتر های درس پاس کن در رو بی مهارت باشین در آینده ...
پاسخ:
تو تصورات من اینایی که گفتی بیس هستن تقریبا و خب اسون حتی!! برام خیلی عجیبه دکتری که ساده ترین کارو بلدنیست چطور میتونه تشخیص خوبی داشته! و کارای مهمترو انجام بده..
وحشتناکه واقعا ...-__- :( این روزا همه چی وحشتناک شده:|
چی بگم امیدوارم همیشه خودت و خانواده ات سالم باشن:)
پاسخ:
مرسی عزیزم :* همچنین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">