بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

روزانه نویسی؟؟

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ

داشتم اینستامو چک میکردم و استوری هارو میدیدم که بر خوردم ب استوری خانوم روانشناس که گفتن روزانه نویسی کنید فلانه و بیساره!!:) یاد وب خودم افتادم... 

خب من هفتگی و ماهانه نویسی شده اخیرا!!! روزانه ...

روزانه نوشتن باعث تدوام اوومدنم ب اینجا میشه هر چندم نوشته خاصی نباشه اما دوس دارم امتحانش کنم:) 

ولی خب میشه از حرفای خوب استادام بنویسم😋 از بچه ها از خودم:) 

نمیدونم چرا جدیدا متنایی که بدستم میرسن دپ هستن و اینا:)) دست دست میکنم واسه نوشتنشون چون فضای کانال دپ میشه:/

+امروز خوش گذشت؟؟؟ :) من که حسابی خوش گذروندم تو برفا و کلی عکس توووپ و خوشگل گرفتم کاش میشد همه جا پخششون میکردم😐😐😂😂😂 کاش میشد با همه ب اشتراک گذاشت:دی کاش مثل خیلی از بلاگرا اونقدر ازادی و راحتی داشتم که با این مسئله مشکلی نداشتم😐😶

++اوه اوه یه خبر مهم ......... کنکور شرکت نکردم..  😱😱😱😱😱😱😱😱

 تا وقت ثبت نام حس بدی داشتم بغض میکردم خخخ دودل بودم یهو ب خودم اومدم وقت تموم شده بود.. 

هر طور بود شد دیگه:) منم که بابتش ناراحت نیستم:) پیش ب سوی اینده;)😎🤩🌈


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۰
هانا

نظرات  (۳)

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۴۸ امیررضا کامیار
 وبلاگ خیلی خوبی دارید هانا خانوم

من سعی میکنم اکثر مطالبتون رو مطالعه کنم

خب روزانه نویسی از نظر بنده یکی از عوامل موفقیته
خود بنده هم اینکارو انجام میدم اما در دفتری که براش اختصاص دادم

حالا روزانه هم نشد هفته ای یا ماهی یه بار دست به قلم بشید

موفق باشید:)
پاسخ:
ممنونم لطف دارید
ممنون که وقت میزارید:)
من سختمه توی دفتر بنویسم حتی ساده ترین و معمولی ترین حرفارو!
ممنون همچنین:)
سلاممممممممم :)
پاسخ:
سلام ب روی ماااهت*_*
بنویس ... بذار وبلاگ زنده بمونه
پاسخ:
تهنایی؟؟؟;)) هستم درخدمتتون:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">