بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

شک شروع اندیشه است (در جستجوی حق)#سوال مهم

پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

مدتی است سوالات دینی و اعتقادی ذهنم رو بسیار درگیر کرده و دقیقا احساس میکنم در برزخ هستم و همیشه خدا ذهنم مشغول و سردرگمه و نمیتونمم بی خیالش بشم...واقعا مایلم جواب درستی براشون پیدا کنم 

نمیدونم چند نفر روزانه های منو میخونن اما دوس دارم بدونم اگه سوالات رو مطرح کنم پایه هستید درموردشون بحث و گفت گو کنیم ؟؟ هر سوال رو ب مدت ی هفته پست ثابت میکنم، چطوره ؟کی کمک میکنه؟

سوال پست میشه اگه کسی جوابی داشت میده درموردش بحث میشه یا اگه نه پی تحقیق میریم و اینجا ب اشتراک میزاریم:) یا با کامنت یا لایک امادگیتونو اعلام کنید چون با تعداد کم  خیلی نمیشه ب نتیجه رسید ! مگر کسی علم فقه خونده باشه بیاد پاسخگو باشه!

من معتقدم کسی که چیزیو قبول میکنه باید دلیل قانعکننده ای داشته باشه و اگه نداشته باشه نادانسته انتخاب کرده!


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۶
هانا

نظرات  (۴)

ذهن منم گاهی درگیر میشه اتفاقا، تا جایی که بتونم هستم:)
پاسخ:
من موندگار شدن و توی ذهنم دارن رسوب میکنن و حتما باید جوابی براش پیدا کنم! 
خیلی هم خوب :)تنکیو
خوبه پایه ایم:)
پاسخ:
خیلی هم خوب ممنون:)
چه خوب
من که کاملا پایه ام
اتفاقا جذابه
پاسخ:
خیلی ممنونم:)
امیدوارم ب نتیجه هم برسه.
چه خوب
من که کاملا پایه ام
اتفاقا جذابه
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">