بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

این قسمت:اموزه های شکوفه:))

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

دیروز کلی با شکوفه حرف زدیم خیلی باحاله و حالا دارم داشتن هم خوابگاهی های خوب رو مزه مزه میکنم

دانشگاه و خوابگاه حسابی بهم چسبیده و هر لحظه شادم که الان خونه و پشت میزم نیستم!!! هر چند بازگشت من ب سوی ان است:|

دیروز برای اولین بار خودم با اژانس..تنهایی! برگشتم خوابگاه و الان حس میکنم دنیارو فتح کردم! ولی هنوز خیلی مونده :/

ولیییی شکوفه برام تعریف کرد باید چیکار کنم و گفت کمکم میکنه 

میگفت خودش ترم اول هر جا میرفته پیاده میرفته و از مسیرای مختلف دانشگاه میرفته که یادبگیره و اگه ماشینی که سوار شد از ی مسیر دیگه رفت الکی نترسه:)) میگفت وقتیم راننده میخواست مزاحمت ایجاد کنه خیلی جدی و محکم جوابشو بده اگه بترسی اون مصمم تر میشه. برای خودش اتفاق افتاده بود،شماره براش انداخته بود و زده بود تو پرش! وقتیم بهش گفته بود بزن کنار..نزده! داد زده رو سرش نزنی کنار در ماشینتو از جا میکنم:))) اونم تسلیم شده اخرشم کرایه ش رو نداده:))) دلم خنک شد و یاد گرفتم:دی 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۵
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">