بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

برای من که دلگیرم(٩٥/١٠/٢)

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ق.ظ

کمدم رو مرتب میکردم یادداشتی قدیمی پیدا کردم از اونجا که باید برگه رو بندازم دور اینجا مینویسمش که یادگاری بمونه:)

"این روزها حال خوشی ندارم 

مانند پرنده ای هستم در قفسی تنگ که رو به روی پنجره ب اسمان وسیع چشم دوخته و در شوق پرواز است

یا مانند ماهی کوچک قرمزی در تنگ که قلبش تند میتپد برای دریا

می ترسم....میترسم از این قفس از این تنگ کوچک

نکند بمانم اینجا؟.... 

اشک های گرم گونه ام را نوازش میدهند...چشم هایم میسوزند

و قلبم تشنه ی زندگیِ بدور از همه ی این تلاطم های کنکوری!

گوشهایم؟ مشتاق شنیدن صدای امواج دریا( یادمه هوس شمال هم کرده بودم:دی)

کِی این شب دراز تمام خواهد شد؟؟ "

*عنوان نوشته ام از روی یه کتاب شعرم بود:)

+روز اول دانشگاه واقعا خوب بود :) با اینکه اشتباهی رفتیم کلاس ترم ٣ها نشستیم و فکر کردیم خیلی از اینا درس رو افتادن:))) وسط کلاسم با خنده حبس شده و خجالت خارج شدیم:)) و پیدا کردن دوتا دوست خوب ،یکی اروم و یکی پر حرف:)) اینقدر دوس داشتنی که وقتی داشتم شام میخوردم با صدای بلند گفتم اخییی چه خوبه که درس ندارم ..قرار نیس بعد شام کم کم برم سواغ تست و کنکور://

اما سرنوشتم و راهی که انتخاب کردم دوباره(چندباره!) ب کنکور منتهی میشه

و امروز کتابای سال دومم رو اوردم توی کمدم گذاشتم تا اروم اروم شروع کنم..فک نمیکردم دلم براشون تنگ شده باشه 

خیلی مظلوم و گوگولی ان:| :))


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
هانا

نظرات  (۴)

۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۱ آسـوکـآ آآ
موفق باشی عزیزم :)
پاسخ:
مرسی اسوکا جون:)
۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۸:۰۹ فاطمه سادات داوری
دل گیر نباش عادت می کنی.
پاسخ:
:)
😂😂😂عب نداره منم اول راهنمایی بودم یه هفته توی یه کلاس دیگه نشستم😂
+خداروشکر که خوش گذشته:)
پاسخ:
:))) خسته نباشید:/ :))
سپاس:)
موفقیات :|
پاسخ:
؟!؟!؟
تشکرات:| :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">