بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حال من خوب است.. ولی تو باور نکن

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۹ ب.ظ

ادما گریه نمیکنن چون که ضعیفن گریه میکنن چون مدت طولانی قوی بودن

..

حالا من شکستم ... حالا من تموم شدم ..چقد دیگه باید قوی باشم؟ چقد باید وانمود کنم حالم خوبه و از همه چی راضیم 

چقد دیگه باید با خواهرم سر موضوعای بی اهمیت دعوا کنم ؟ و بعد حالا ب پهنای صورت اشک بریزم و صدا مو خفه کنم، میدونم همش بخاطر فشار اینروزاس

بخاطر کمر درد شدید مامان و افتادن همه کارا رو دوش من برای چندمین بار و نداشتن حس و حال خوب بعد از جریانات کنکور و بدشانسی هام

بخاطر سرکوفت خوردن از نزدیک ترین ادما به خونه داریم ..من بیست سالمهه.. و فقط بیست سالمه 

این ینی میتونم تشخیص بدم چه کاری و چه وقتی باید انجام بدم مگر وقت نشه و اینکه من فقط بیست سالمه و حق دارم کامل نباشم .... 

سراسر عذابم ...سراسر بغض سراسر خستگی و فریادهای خفه شده 

 با ارزوی مرگ!!!!

از اینکه اینقدر ضعیفم از خودم بدم میاد بدم میاد که ب همه نشون بدم من عالیم و کسی هم حال بدمو درک نمیکنه 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶
هانا

نظرات  (۷)

هانا تو قوی ترینی .. حالا که سخت تر میشه همه چیز ، معلوم میشه که چقد قوی هستی تو دختر .. نذار چیزی شکستت بده .. قوی بمون ، درست میشه همه چیز 💜💜
پاسخ:
از قوی بودن خسته شدم ..کم اوردم دلم میخواد به همه بگم من دیگه نمیتونم دیگه کم اوردم ولی نمیتونم.. ولی زندگی هست و ادامه داره تلاشمو میکنم..:(
مرسی یاسمین جونم ❤️ ایشالا
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۵۲ آنیا بلایت
میدونم یه وقتایی اونقدر توی یه شرایط تکراری گیر می‌کنیم که انگار قرار نیست هیچی تغییر کنه و تا ابد گیر یه سری اتفاقات تکراری و احساسات تکراری شدیم، ولی باور کن بالاخره تموم میشه هانای عزیزم :) قوی باش و بدون دوستت داریم ♡♡
پاسخ:
دقیقا همین حسو دارم انگار قراره این ناراحتیا و استرسا تا ابد باقی بمونن:(
میگه هر وقت فال حافظ گرفتم گفت غم مخور ...ین امید واهی حافظ مرا بیچاره کرد -_- کاش زودتر تموم شن 
عزیز دلی :** من بیشتر:)
عزیزممم 
درست میشه همه چی 
میگذره:))
سعی کن کاری کنی که بهت اعتماد به نفس بده:)قول میدم روحیت اوکی شه
پاسخ:
ایشالا:)
وهمون جمله کلیشه ای :میگذرد ولیک ب خون وجگر:دی
ممنونم بهش فکر میکنم:* 
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۱:۰۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
جمله اول فوق العاده بود. 
اگه خودتون به همون جمله اول ایمان داشته باشین باید بدونین که گاهی باید یه مقدار کوتاه اومد.
یه جاهایی باید آدم خالی بشه. نه اینکه کلا ول کنه.
پاسخ:
سلام:)
اوهوم..
درست میگین باید اسون بگیرم ! ممنونم.
مراقب باش و سعی کن بهش غلبه کنی
پاسخ:
 سعی میکنم ، همیشه هم سعی کردم ..
🙏🏻🙏🏻
نذار این حس بهت غلبه کنه !
پاسخ:
فعلا که همه وجودمو پر کرده و بقیه دارن بدترش میکنن
کی گفته ضعیفی هانا ؟
پاسخ:
خودم همچین احساسی پیدا کردم...خیلی خسته شدم:(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">