بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

امروز نوشت از سر زدن ب دانشگاه:)

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۰ ب.ظ
استرسای دانشگاه کم کم دارن ب ذوق تبدیل میشن، اما هنوز دغدغه خرید لباس رو دارم و ست شدنشون! :|
امروز رفتم خوابگاهو ببینم اما هنوز درحال تعمیر و رنگ کاری و اینان :/ خدا کنه بوی رنگش نمونه برامون:/ 
توی دانشگاه که بودیم یهو دختری جلو اومد و سلام گرمی کرد! با رویی بسیار گشاده.
چهره ش اشنا بود و برای اینکه یک وقت زشت نباشه منم ب گرررمی تمام دستش را فشردم و احوال پرسی کردم در گیر و دار این بودم که بپرسم کیه یانه! حوصله مشغولیت فکری نداشتم:| با شرمندگی گفتم اشنایی ولی ب جا نمیارم؟؟!
گفت کلاسای رانندگی باهم بودیم منم بلافاصله یاد دوسال پیش افتادم که همهمون کنار خیابون ایستاده بودیم که بیاد ٤نفر بعدیو ببره امتحان عملی رو بدیم.. سوار شدیم من قبول شدم و اونا رد ... 
گفت چی قبول شدی گفتم روان ش گفت عه منم ارشدش اوردم:)) موفق باشید و خدافظ 
٢ساعت بعد...
دارم ظرف میشورم و خاطرات گواهینامه گرفتنمو مرور میکنم .. و با خودم میگم به به چقد من ب یاد موندی ام خدا حفظم کنه :دی (ماهی مغز بودنمم بی تاثیر نیس:))))  اع اع اع دیدی چی شددد  ارشد رشته من بووود چرا شمارش رو نگرفتم -__- برای دست اومدن اخلاق استادا شیوه درس خوندن یا گرفتن کتابی جزوه ای چیزی خیلی خوب میشد:(   ب هر حال من معلوم نیس موندگار شم و تکلیف نهاییمم مشخص نی، -_________-
++ ف از وقتی بهش گفتم کتابامو ب یکی دیگه دادم دیگه پیام نداد ببینه چی قبول شدم اون موقع هم طمع کتابامو داشت که دم ب دیقه پیام میداد قبوول شدی؟؟ ایییشش چه دلخوش شدم اخی چه مهربون و با معرفته:/
نگو منفعتش بوده :| هی روزگاااررر-__- 
معزل(ذ،ض؟)جدید هم کتابای کنکوریمه که خودم نیاز دارم و نمیتونم بگم کنکور میدم و نمیدم و ممکنه برنجه کسی! اما ب قول مونا هدف و خواسته خودم مهمتره:)

برم ادامه دزیره رو  بخونم...:)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۹
هانا

نظرات  (۴)

۱۰ مهر ۹۷ ، ۰۰:۳۸ آنیا بلایت
خوش بگذره دانشگاه B-) 
کار خوبی میکنی به کسی چیزی نمیگی :)) 
بشین دزیره‌ت رو بخون و بیخیالشون شو ^-^♡
پاسخ:
مرررسییی❤️💋
دیگه راحت م اینطوری :))
بله بله^^
بگو دادم ب ی نفر دیگه :/یکی که کسی نشناسه یا بگو گذاشتم مای گاج فروختم
دزیره چطوره؟
پاسخ:
اره گفتم از اون موقع دیگه پیام نداد قبول شدی یا نه:/ :))
مممم راستش باید بیشتر بخونم که بتونم نظر بدم:) جلد اولو تموم کنم میگم^^
۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۹ دنیای کامپیوتر ...
salam
پاسخ:
سلام:)
مهم نیست تو بگو خودم لازم دارم:)) معضله فکر کنم
پاسخ:
اونطوری که میفهمن:/ نمیشه:))
آره ب قیافش میاو این باشه:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">