بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دردسرهای عکس ٣در٤ :///

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ

من خیلی حساسم ...خیلیی هم ب جزییات دقت میکنم

ینی امکان نداره من برم عکس سه در چار بگیرم و تا دو سه روز عزاش رو نگیرم:(((

اولش که ...اره ایندفه خوبه :) حالا میارم خونه هی مو ب مو دقت میکنم اونجا بد افتاده فلان :((

اکثرا هم با لبم مشکل پیدا میکنم:| 

رژ چرب میزنم براق میشه لبم پیشتر میاد تو چشم :/ امروز مات زدم 🤦🏼‍♀️😭😭 اما از بس نا همسان کشیده بودم لبم هیچی نمیداشت بهتر میبود:(( 

قبلنا شده بود بعد نیم ساعت با اعصاب داغون رفتم ی عکس دیگه گرفتم اما حالاشده ٣٠هزار تومن بگم بابا من اینارو نمیخوام از خونه منو بیرون میندازه://  خوبه ولی تقصیر خودم بود از رژلبی برداشتم که میدونستم این ب من نمیسازه ولی خو کمرنگ بود:/

من ب کی بگم از این عکسا بدم میاد:/ نمیشه ی لبخند بزنی -__- باید ب دوربین زل بزنی عین اسکولا :/

حالا هی نگاه میکنم میگم بابا کسی به دقت تو نمیاد ببینه بعد دودیقه دیگه تو دلم زار میزنم نههه فلان قسمتشو خراب کرده... گفتم بهش قبل چاپ ی چک بکنم :( سرش شلوغ بود یادش رفت:((((((( یهو دیدم عکسای من جلو دستشه

کاش ی روز بیاد یه عکسم رو خوشم بیاد و تا اخر همش از اون کپی کنم اینقدم ناراحت نشم ! کی بیاد اون روز اخه😭

۹۷/۰۷/۰۳
هانا