بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تصمیم کبری!

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ق.ظ

تقریبا تصمیممو گرفتم... 

میخوام همون علوم ورزشی ازاد رو برم و برای رشته مد نظرم سال اینده همزمان کنکورم بده خوبیش اینه نمیخواد انصراف بدم ..و خب مردم هم دست از سر بر میدارن:| و اسوده میشن و احتمالن فقط معدل و اوضاع درسا رو بپرسن! ب مامان تصمیمو گفتم ولی خواستم ب کسی نگه چون مممکنه اصن نشه!

میخوام ی بار دیگه اول ب خاطر مامان بابا و بعد ب خاطر خودم توی این امتحان لعنتی شرکت کنم و اینبار امیدوارم بتونم از پسش بر بیام 

ب ورزش علاقه دارم رشته مفرحیه، درساش خیلی متنوعه و رو فرم هم میمونم:/ :)) 

باید برم پروندمو از مدرسه بیارم ..یکم سخته برام اونجا مدیر و معاون از قبولیم بپرسن و من ی چیز دهن پر کن تحویل ندم ..من جز دانش اموزای خوب بودم :/ اخرم اینطوریشد😐 

امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشم

ولی خب هنوز میترسم از همینم جا بمونم ...هنوز لباس هم نخریدم:/ 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۸
هانا

نظرات  (۱۰)

۰۴ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۹ فتل فتلیان

نه من غیر انتفایی رفتم مهندسی کامپیوتر عشق دومم

:-) ممنون

پاسخ:
اهان ..موفق باشید:)
خواهش:)
۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۸:۰۹ فتل فتلیان

منم دارم ابنجور کاری میکنم :-) 

موفق باشی

پاسخ:
ازاد رفتید؟؟ 
ممنونم ایشالا شما هم:)
سلام تصمیم خوبیه امیدوارم تهش نتیجه دلخواهت رو بگیری:)
پاسخ:
سلام:) ممنونم ایشالا:)
۲۸ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۱۰ | هَمـْــ طــآفــْـ |
همه کنکوریااا!!!
من حقی ندارم ولی معقوله که هم بمونی پشت کنکور به امید اوردن ی رشته خوب و هم دانشگاه بری و به دروسشم علاقه داشته باشی؟ ی وقت سختت نشه! نتیجه میگیری؟
گفتی مدرسه!
منم رفتم مدارکمو بگیرم اولیا مدرسه اسم رشتم رو هم نشنیده بودن برا همین کلا نظری نداشتن (((:
درهرحال بحمدالله و من به هدفم رسیدم.
موفق باشی شومام.
پاسخ:
مرسی ب هر حال نظر ها قرار نیس همیشه شبیه باشه:))
مجبورم والا!! تصمیم بدی ب نظر نمیاد در این صورت چیزیو از دست ندادم:)
+اه اه چقد بدم میادا:))) کاش زودتر ب فکر اوردنش میفتادم:/
خداروشکر:) شماهم همینطور.
نمیدونم فرق بین علوم ورزشی من و دختر عموم چیه :( 
اخه برا من تو کارنامه سبزم زده نیمه متمرکزه و باید تا ۱۶ مهر صبر کنم برا نتیجه ش ، اما دختر عموم جوابش اومده خیلی راحت رفت ثبت نامشو کرد 
پاسخ:
فک کنم دولتی ها ترم بهمنه انگار!!! منم نمیدونم:/!!!!

علوم ورزشی که خیلی خوبه !!! 
منم تو انتخاب رشته م گذاشته بودمش ولی چون نیمه متمرکزه جوابش هنوز نیومده 

اما دختر عموم علوم ورزشی پیام نور اورده خیلیم خوشحاله چون علاقه داره 
تو هم گه خب قبلا هم گفته بودی دوست داری این رشته رو ، الانم  که میگی خب پس حله دیگه !!
حالا ایشالا کنکورم اگر دادی ، بهترین کنکوری باشه که تا حالا دادی ! :-* :)) 😍😍
پاسخ:
الان در این ساعت شنیدم اینده نداره :/
اره اون جوابش نیومده منم منتظرش نمیمونم:)
اوهوم ولی الانا علاقه مهم نیس انگار!
ممنونم ببینیم چی پیش میاد😘
چه تصمیم پخته و عااقلانه ای برات ارزوی موفقیت میکنم عزیزمم 
پاسخ:
قربون تو:) ممنونم منم همینطور:)
هانا برو پیام نور چون هزینه اش کمتر 
تو ک میخوای بری دوباره کنکور بدی بنظرم پیام نور هزینه اش کمتر واست راحت تر باشه
انشاءالله موفق باشی و روزی از تصمیمت راضی باشی:)
من همون دوسال قبل پروندم گرفتم ک بعدا نخوام برم مدرسه
پاسخ:
مشکلی نیس ،دیگه مجبوریه...(نمیدونم چرا همینطوری الکی از پیام نور بدم میاد:///)  
ممنونم عزیزم ایشالا:)
خوش ب حالت من اصن نمیدونستم پرونده میخواد:(( وگرنه همون اول میاوردم-__-
تبرییک میگم عزیزم.انشاالله بهترین تصمیمت همینه
پاسخ:
مرسی لیمو جان:) انشاالله:)
ترببت بدنی عالیه
من که خیلی دوست دارم، ایشالا موفق باشی توش :)
پاسخ:
اره من از درساش خیلی خوشم اومد:)
قربونت:** ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">