بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تصمیم احساسی روز قبل و عاقلانه (دور اندیشانه حتی) !!!

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۰۴ ب.ظ

چندیدن باره دارم انتخاب رشته مو تغییر میدم 

اخرین بار تصمیم گرفتم علوم ورزشی باشه چون درسای جذابی داره 

وقتی خاله پرسید بلاخره تصمیم چی گرفتی و گفتن من همانا و ناراحتی و جوش اوردنش همانا 

ی نیم ساعت که ب حرفاش گوش دادم منطقی بود 

میگفت قبول دارم علاقه مهمه اما علاقه کیلویی چند این دور و زمونه!!! یا بشین بخون کنکورتو عین ادم تو هنوز سنی نداری یا نه برو رشته ای که ٤سال دیگه نیای بیکار بشینی تو خونه !! علوم ورزشی اخه میخوای برگردی چییکار کنی 

-راستش من نخواستم کاری کنم فقط میخواستم اسمشو یدک بکشم!! که یخورده فشار روم کم بشه:/:/

اما خب میگفت کامپیوتر بخونی خیلی بهتره که :/ 

قانع شدم و فک که کردم دیدم منطقی میگه !!! 

پس انتخاب دومم کع روانشناسیه رو اول اوردم و ورزش رو حذف... درسته درساش مثل همه ولی لاقل ایندش بدتر نباشه بهتر از انتخاب قبلیه! 

و تماما حس میکردم حرفاش از سر دلسوزی و تجربه س 

+توانایی حرف زدن و مشاوره م عالیه درسته خودم کنکور رو موفق نشدم اما خوب بلدم سخنرانی کنم :دی 

شایدم از دور درساشو دوس ندارم..طبیعیه من ی عمره دارم زیست و شیمی میخونم و معلومه اینارو بیشتر دوس دارم و درسای روان ش برام خسته کنننده س اما راه میفتم اگه دیدم راه نمیفتم که خب انگیزم برای قبول بیشتر میشه! نه؟

خدا کنه سالهای اینده از این تصمیم خوشحال و راضی باشم

+ی حرفیم با٥سال اینده خودم: عزیزم این روزا تنها راه ازاد شدنم از تنشها اینه که برم ... مجبورم..حرفش اسونه که الان تا کنکور سال اینده جیزی نمونده ..اره والا چشمن و ذهنن چیزی باقی نمونده اما همین ی چشم ب هم زدنه ی عمره!! که از اون ورم ممکنه باز نتیجه نگیری با این سیستم داغون کنکور ایران! نمیگم نمیشه میشه! ولی شاید اصن مشکلی پیش اومد،هان؟؟ باز میای و همینکارو میکنی و فقط یه سال عقب افتادی هر چند سال قبل که بهداشت یا پرستاری نرفتم ب امید تغذیه و ... ریسک بزرگی بود که با زندگیم کردم:( ولی خب گذشت.. تصمیم خودم بود و تاوانشم دادم!! 

امیدوارم در اینده از تصمیم خوشحال باشم هر چند که الان دلم ناارومه..اشوبه...چاره دیگه ای ندارم خودت که میبینی و شنیدی با علوم ورزشی نمیشه اینده خوبی ساخت (میدونم با این اوضاع اصن هیچ کاری نیس:دی ولی لاقل روانشناسی بدرد خودم میخوره با وجود دونستن این موضوع اما قبلش باز علوم ورزشیو خواستم:/  اما چیکار کنم درساش دلمو برده بود 

زندگی پر از دوراهیه مجبورم حالا یکیو برم و خدا خدا میکنم این راه منو ب جاهای خوبی ببره... 

خدایا از اینده میترسم میترسم اونجوری نشه که دوس داشتم .. لطفا فقط خشنودی خودتو ملاک نده خشنودی منم داشته باش!بعدشم رستگارم کن 👀🙏🏻🙏🏻🙈🙊

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۸
هانا

نظرات  (۵)

یه چیزی بهت بگم فقط
به خاطر اسم و رسم رشته رو انتخاب نکن. الان خیلی از این روانشناسی ها بیکارن
واقعا ببین کدومشو بیشتر دوست داری.

* استخدامی آموزش و پرورشم شاید سخت باشه، ولی هست.
مثل همین آزمونی که من چند وقت پیش شرکت کردم. نمیگم خیلی راحته ولی دست نیافتنی هم نیست... قسمته شاید

بازم خوب فکراتو بکن. با خانواده مشورت کن :)
پاسخ:
گیج شدم -__-
میدونی راستش من نه ب کار این اطمینا دارم نه اون حالا روان ش کمی بیشتر 
تا فردا وقتی نمونده ... 
خاله م میگفت الان حسابداری .کامپیوتر و مدیریت بهتر از تربیت بدنیه ..شرکت ها و فلان نیاز دارن 
حتی گفت باز روانشناسیم میری باید فوقشم بخونی که ب جایی برسی..
دوست مجازی من تربیت بدنی خونده و بیکاره ... همسایه خونه مادر بزرگم پسریه اونم خوند و حالا راننده ماشین سنگینه بیچاره:/
اما فامیلمون روانشناسی خونده همون استاد دانشگاهشون پیشنهاد داده بیا کیلینیک خودم .. 
و خب روانشناس بیکارشم دیدم:))
من میگم بهتره برم دنبال چیزی که دوس دارم اما میگه تو سی میلیون خرج کنی اخرشم بیای بشینی خونه چه ارزشی داره
ممنونم که گفتی بازم روش فکر میکنم و مشورت میگیرم:)
نمیدونم چی بگم چون دقیق نمیدونم ..
امیدوارم حالت آروم و بهترین راه رو انتخاب کنی :)
پاسخ:
:) 
ممنونم ارام جونم:* با دعاهای شما:)
چقد همه اشوبیم .. ):
پاسخ:
خدا نجاتمون بده -__-
روزای خوب ما هم زودتر بیان:)
با تربیت بدنی هم میشه مربی گری رشته های ورزشی گرفت + دبیری آموزش پرورش

شغلش به نظرم بهتر از روانشناسیه...
پاسخ:
اتفاقا منم اینارو در نظر داشتم میگفت تا وقتی استخدامای رسمی تربیت معلم هست کی ب امثال تو کار میده راستم میگه اطرافمونم داریم تو رشته تربیت بدنی که بیکارن! 
ولی میگفت روانشناسی باز دکترا بگیری میتونی کلینیک بزنی و خانم دکتری هستی ولی خب تربیت بدنی اینطور نی
هر چند هدف من این دو نبوده .. میخوام سعی کنم اگه شد برا کنکورم بخونم و اگه رشته باب میلم شد که شد نشدم من همینو ادامه میدم دیگه..
هر چند درسای تربیت بدنی واقعا مفرح و جذابن 
چه خوبه که تصمیم گیری هات یه نظم خاصی گرفت
ایشالا توی هر رشته ای که وارد شدی ازش لذت ببری و سال دیگه این موقع پست های باحال و هیجان انگیز درباره رشتت بنویسی
پاسخ:
ممنونم:) 
ایشالا :)) 🙏🏻 حتما همینطور خواهد شد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">