بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

نتایج ازاد!?+کتاب:)

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ب.ظ

این نتایج دیگه کی میاد امسال زیادی لفتش میدنا://// اه . کسی کانالی سراغ نداره من عضو شم از اطلاعیه های ازاد با خبر شم؟

نمیدونم چه تصمیمی خواهم گرفت اما پشت خودم میمونم و حمایتش میکنم:) 

+ کتابی که شروع کردم و حدود ٤٠صفه اش رو خوندم واقعا پرفکته :) من از این مدل کتابا خیلی دوس دارم:)

کتاب "ایین زندگی" از"دیل کارنگی" :) 

اخرای مقدمه کتاب میگه که (( لطفا ٦٠صفحه اول کتاب را بخوانید و اگر راهی برای اجتناب از نگرانی پیدا نکردید و نتوانستید از زندگی لذت ببرید، کتاب را در اتش بیاندازید، چون ب دردتان نمیخورد)) "دیل"

از این جسارت و اطمینانش خوشم اومد :)) و خب چون خودمم نگران بودم ب خاطر کنکور ! گفتم میخونمش ب قول خودش لاقل ٦٠صفه خوب بود ادامه میدم نبودم که هیج!!  اما از همون اوایل صفه خیلی منطقیانه(!) انگار که جملات کتاب بهم تحمیل شده باشه کم کم یاد گرفتم و دارم یاد میگیرم که نگران نباشم... حداقل که سعیمو میکنم:)

کتاب مفیدیه ..پر از جملات الهام بخش:) تا ب اینجا(ص٤٠) 

یه راه حلش برای تموم کردن نگرانی اینه که باخودت فک کنی بدترین وضعیتی که ممکنه پیش بیاد چیه؟ بدترین! و بعد خودتو از لحاظ ذهنی براش اماده کن :) فک کنم ناخواسته برای نتایج خودمو همینطور اماده کردم و باعث شد گریه و زاری راه نندازم:دی پس کاربردیه;) 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴
هانا

نظرات  (۶)

سلام نتایج اومده.
امیدوارم خوشحال باشی :)
پاسخ:
سلام ممنون از لطفت:)

حتما میخونمش , مرسی معرفی :-)

و امیدوارم بهترین نتیجه رو روی اون صفحه ببینی
پاسخ:
:) ، خواهش میکنم:)
ممنونم هر چه پیش اید خوش اید! 
اامروز طلاعیه زده که متعاقبا میاد اما کی ؟ الله اعلم!
پاسخ:
اره دیدمش!!! اوه نووو:/ :)) ایشالا که زود بیاد:/
قرار بود همزمان با دولتی باشه بعد شد آخر هفته، الانم که میگن هفته آخر شهریور که میشه همین هفته
پاسخ:
خیلی لفت دادن لعنتیا خوبه همه چی کامپیوتریه-__- 
که این طور ..خیلی ممنوون:)
آره :/
امیدوارم موفق بشی :))
پاسخ:
~_~
مرسی مرسی ❤️:))
دوشنبه میاد هانا 
پاسخ:
جدی؟؟؟ اووو چقد طولش دادن:/// 
ممنونم:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">