بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دیوونه شدم رفت...!

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۵۷ ب.ظ

ایا این طبیعی من عین ماهیا لحظات قبلو فراموش کردم و سعی دارم بخندم و حالام فیلم طنز میبینم و ب هیچ جام نیس

فک کنم دیوونه شدم:) 

همینم مونده بود:/

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است... دقیقا همینه:)

خدا دیگه هیچی بهت نمیگم فقط بهت زل میزنم میفهمیییی؟!

دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم البته تا وقتی تنایج ازاد بیاد:(

شت شت شت


+بعدا نوشت

چشمه اشکم خشکیده و مایل ب اشک ریختن هم نیستم ! نمیخوام دوباره غمبرک بزنم و روزامو گوشه اتاق سپری کنم

١ ازاد هنوز مونده

٢ هنوز امیدی هست

٣من باید قوی باشم 

اصن من توی این دنیای کثافت اومدم که قوی باشم 

اینجا این مکان این زمان ...

باید حرف بقیه رو ب گوش جان از اون گوش در کنم و یادبگیرم حرفاشون ازارم نداره؟؟ کی اهمیت میده؟ 

ولی لاقل میخوام شاد باشم من هنوز بیست سالمه اگه همین امروز فردا بمیرم که فبها ! اگرم ٢٠سال دیگه قرار باشه عمر کنم میخوام شاد و سرزنده و بیخیال باشم 

حتی میخوام ب خود درونم اجازه ندم بره موهامو پسرونه کنه!!! بزورم شده میخوام موهامو حفظ کنم اون طفلیا چه گناهی کردن (دلم خنک میشه ولی:/) ولی نه-__- ی راه دیگه لطفا!


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
هانا

نظرات  (۱۳)

:((
هانا دنیا که تموم نشده، ما ادامه میدیم:*
پاسخ:
:((
اگه بتونم!!...:( 
عزززیزم من کاملا شرایطت رو درک میکنم عزیزم و امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بیفته ببخشید قصد ناراحت کردنت رو نداشتم 
پاسخ:
نه نه اصن ناراحت نشدم! :) 
ممنونم :**
مرسی عزیزم دقیقا مشکل و bug اصلی نظام آموزشی ما همینه که باید فکر کنیم کنکور واسه خلاصیه و بعدش بهشت برینه به خدا قسم که اینطور نیست 
پاسخ:
اره خب تو تجربه ش کردی و اینو میگی اما قبول کن بهتره:دی خیلی بهتر شاید نمیدونم
شاید الان باید حرفاتو قبول کنم و خودمم پررنگ ترش کنم که اه اه و پیف پیف:)) ولی خب نمیتونم:(
شاید اگه هیچی نمیشد الان اینقدر بلاتکلیف و مستاصل نبودم هانا جان :((
پاسخ:
باز خداروشکر دیگه از شر کنکورشون خلاص شدی لاقل:) تبریک میگم واقعا:*
بیا بغلم هانا ..  فدای سرمون اصلا ..
پاسخ:
یاسمیییین:((( :*
صبوری کن عزیزم....
ایشالا آزاد قبولی :*
پاسخ:
دارم همینکارو میکنم وگرنه داغون تر بودم.. هر چند امیدی ندارم:(
عزززیزدلم منم امروز کلی اشک ریختم ولی چاره ای جز قوی بودن نداریم :(((
پاسخ:
ای بابا نشد ینی؟؟؟ هیچی؟؟ 
من اشکی برام نمونده :(
اوهوم..:((
بازم میمونی؟
پاسخ:
معلوم نیس باید ازاد اعلام شه اول... 
تصمیمش سخته!
سال أولت بود؟
پاسخ:
نه :) سومین کنکورم بود
ازاد نیومده؟؟پارسال اول اون اومد
ایشا... خیر وصلاحت هرچی هست پیش بیاد
پاسخ:
نه!! اره..
چی بگم!!...
هی....
پاسخ:
هی...
خب چیزی نیست که :)
یعنی طوری نیست
پاسخ:
همه اینده م بود:) همممه ش!
فعلا ازاد نیومده ولی خب اگه اونم نشه ... من هیچ من تمام!فعلا معلوم نمیکنه ها فعلا بدنم گرمه
چت شده مگه!؟
پاسخ:
جداً معلوم نیس قبول نشدم:||| ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">