بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

مستقل شدن!❤️🤧

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

استرس دارم ...از طرفیم ی خورده (تاکید میکنم ی خووورررده ) دلم قرصه..

ینی تا اخر هفته که نتایج میاد چی میشه! خوشحالم یا ناراحت یا دودل؟؟؟ :) امیدوارم نارحت نباشم لاقل :( بقیه هم همینطور.

بیشتر از اون ذوق دارم ببینم دوستام(واقعی و مجازی) چیکاره خواهند شد:))

++تابستون خوبی نبود راستش خیلی زود گذشت و خب کمی تا قسمتی بیهوده!  بدون مسافرت! مطالعه ی کم! 

شایدم فیلم کم! و با استرس :/ 

شدیدا دلم میخواد مستقل شم..تجربه ش کنم ... خیلییی خوبه:)) از خدا که پنهون نیست،بیشتر از دانشگاه رفتن برای مستقل شدنش ذوق دارم:دی دیروز رفتم داروخونه یه مرطوب کننده بگیرم چند روز ب بابا گفتم همش فراموش کرد 

نمیدونی چه ذوقی کرده بودم و همش ب مامان میگم ببیین چه خوببههه :))) خودم خریدمشااا:دییی.. من؟!!

مث بچه ها:| غذا هم میپزم همینطورم کلی با به به و چه چه میخورمش و همش میگم خیلی خوشمزه س نه؟:)))) (ناموسا هم خوشمزن:دی)

ینی میشه امسال بشه؟؟؟ 

+خدا جون لطفا راه درستو نشونم بده نذار اشتباه برم..🙏🏻


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۸
هانا

نظرات  (۷)

دیگه به هر حال فسقلی تر منی😝
پاسخ:
باشه تسلیم:)))
خدایا این ها نا فسقلی ما رو مستقل و دانشگاهی کن:)))
پاسخ:
مرسی مرسی🙏🏻😁 همچین فسقلی هم نیستم که:)) تفاوت سنی نداریم خیلی ،فکر کنم😜
ولی من اصلا نمیتونم غذاهایی که خودم درست میکنم و با میل بخورم:/مراحل پختش میاد تو ذهنم همش:))))
پاسخ:
ای بابا:))) مراحل پختش که خوبه میدونی چیزایی که خودت دوس نداشتی نریختی یا کمتر ریختی یا بلعکس:)) 

خدا جون مراقبِ هانامون باش
پاسخ:
عزیززز دلمممم ❤️❤️مرسی از دعای قشنگت:*** 
ممنونم ایشالا که هوای هممونو داشته باشه:)
عزززیزدلم ان شا الله که هرچی خیره همون میشه :)
پاسخ:
قربونت:** انشالله
ایشالا هم قبول میشی هم مستقل 

منم هنوز که هنوز یه کاری که قبلا انجام ندادم رو میکنم، کلییی ذوق داره :)
پاسخ:
اخ اخ امیدوارم:)
اره خیلی کیف میده:))
قبول میشی مطمئنم😉
پاسخ:
خدا از نوشتت بخونه❤️😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">