بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

وقتی عصبانی میشم..؟

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۷ ق.ظ

جدیدا وقت عصبانیت و حرص خوردم دندونامو رو هم فشار میدم 

حتی اگه تو فکرم ب یه چیز عصبانی کننده فک کنم یا حرصشو بخورم (وقتی ب روژا میگم فلان کارو نکن و بعد زل میزنم بهش و میتونم حس کنم دندونامو دارم فشار میدم بعد به خودم میام و میفهمم باز فکمو رو هم فشار میدم) 

میترسم ی روز دندونام مث تام یکی یکی بپره بیرون:/

خیلی سعی میکنم جلوشو بگیرم و گاهی وقتی متوجه میشم انگشتمو میزارم بین دندونام :| ...

فک کنم ب جای اخم کردن دارم اینکارو میکنم چون از خط اخم بدم میاد و دوس ندارم جاش بیفته..😶🙄 ربطی نداره ولی!

یا شاید دارم جلوی عصبانیتمو میگیرم با این کار...!!!

هر چی هست داره اذیتم میکنه:((


+کنکور نوشت: دارم سعی میکنم مثبت فکر کنم .. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۶
هانا

نظرات  (۶)

عزیزم
انشاالله خیره
نگران نباش
پاسخ:
:)
انشالا:)*
چند وقت پیش دندونم یه قسمت کوچیکش شکست سر همین که خیلی رو هم فشارشون میدادم .. بعدا فهمیدم هیچی ارزش نداره که بزن دندونم رو ناقص کنم ((((:
پاسخ:
عه وا توهم:)) 
اخ اخ اره ولی خب عصبیه اول باید اعصابمو قوی کنم:/ خیلی ضعیف شده!
دوباره بخون 😎
پاسخ:
:))) اوکی گرفتم
من کاریش ندارم اون اذیت میکنه:/
عزیزم فکت رو ول کن چی کارش داری ؟ دختر بد 😀
دندون به این خوشگلی دلت میاد ؟:)

+:)
پاسخ:
جمله قبل علامت سوالو نگرفتم🙈؟ 
دلم که نمیاد والا:( 

خوبه که متوجه اش هستی... فک کنم تمرکز کنی، عادتش از یادت میره ان شاءالله. :)

+ عالیه! 
پاسخ:
انشالا:) فک کنم باید جیغ و داد کنم یا حرف بزنم که فکمو نبندم:/ :دی
+:**
عزیزم نکن اینکارو با خودت قربونت برم من یه مدت که میگم home sick شده بودم تو خواب دندون قروچه می کردم و صبح ها فکم درد میکرد دکتر دندون پزشکم میگفت خیلی اثرات بد میتونه داشته باشه 
پاسخ:
دست خودم نیست ناخوداگاه انگار:/ یهو ب خودم میام میبینم دندودونامو دارم فشار میدم!!
الهی:( اره خیلی بده دندونا داغون میشن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">