بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

بلاخره یکی اومد:)))

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ق.ظ

این روزا از فرط فکر ب گذشته (کنکور) و خونه نشینی افسرده! و از فکر اینده شدیدا مضطربم...

و خب خیلی وقته منتظر ی عروسی:دی 

که صدای بلندگوهاش گوشمو سر کنه اصن:))) دیدن قر دادنای بقیه:)) لوس بازیای عروس دوماد و کلن حاضر شدن و پوشیدن لباسای خوشگل که منتظر عروسی لن:))) سال قبل شهریور عروسی رفتم:| همون موقع هم نتایج اعلام شد و من وسط عروسی رفتم نتایجو نگاه کردم یادمه بد تو ذوقم خورد اما ب هیچ کجا وارانه (!)سعی کردم خودمو نبازم و دست میزدم و جیغ میزدم و دوپرسم غذا خوردم از حرص... و اما وقتی برگشم بغضم ترکید:/ خب مهم نیس!!! 

خلاصه کارتو که اوردیم کلی بالا پایین پریدیم منو روژا:))) بعدم کارتو اروم اروم در اوردم گفتم خدایا شااام شام 

و بعلههه:)))) خدایا شکرت...:/ برای ی عروسی دق کرده بودم والا :/ 

+یکی از همکلاسیا شوهر کرده و کسی رو دعوت نکرده حالا دوتا از بچه ها کلی فحش دادن وای ب حال هر کی دزدکی شوهر کنه مارو خبر نکنه:))) همه هم تایید کردیم خخخخ

++هعییی روزگار... ینی میشه منم امسال برم دانشگاه؟ این روزای تکراری تموم شن؟؟ خدا یه بارم جای حکمتت برام معجزه کن چی میشه مگه..! 


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۴
هانا

نظرات  (۶)

:) 
خوشبگذرع چنین مجالس 💒  

پاسخ:
تشکرات:))
منم عروسی دلم خواست 😍
انشالله میری دانشگاه شیطون میشی خخخ
پاسخ:
ایشالا واسه خودتو بیایم:))
انشالله:) خخخ شیطونِ خوب:دی
منم پارسال شیش هفت تا مراسم رفتم امسال هیییچ :-( 


ایشالله که میشه , یک هفته دیگه خیالت راحت میشه :-)

پاسخ:
کاش پخشش میکردن :/ لاقل برا امسالم چیزی میموند:))
میترسم:( ...ایشالا
منم خودآرایی یاد گرفتم، عروسی دلم میخواد :|
منم میبری؟ :))
پاسخ:
عروسی لازمی اصن:)) 
بیا منم درست کن از اینجا با هم میریم:))
این همه از شوهر حرف میزنه بعد تهش میگه :)))
هعییی روزگار... ینی میشه منم امسال برم دانشگاه؟


پاسخ:
شوهرِ بقیه بود :دی 
عیب نداره اخرش غیر قابل انتظار بود:)) اینم ته خواسته منه فعلا:/ 
من امسال توی یک هفته سه تا عروسی دعوت شدم :| ۵ و ۶ و ۷ شهریور :|
پاسخ:
خوششش ب حااالت حسابی کیف کردیا:))) فک کنم فقط فامیلای مان عروسی نمیکنن:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">