بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

گوشه ی تنهایی

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ

گاهی آدم ، کم می آورد ...

خسته می شود و از قوی بودن دست می کشد !

گاهی آدم از تنهایی و بی پناهی اش بغض می کند ،

گوشه ای مچاله می شود ،

زانویِ بی کسی اش را در آغوش می گیرد و دردهایِ چندین ساله اش را از دریچه ی چشمانِ بی پناهش بیرون می ریزد !

کاش میانِ این سکوت و انزوایِ بی رحمانه ، کسی از راه می رسید ...

کسی که تکیه گاه می شد ،

کسی که با لحنی محکم و عاشقانه می گفت ؛

نگران نباش ، "من هستم " !


#نرگس_صرافیان_طوفان‌


اتفاقات زیادیو پیش نویس کردم اما اتفاقات بعدی مانع انتشار قبلی میشد و شاید دلم نمیخواست خاطرات بد رو بعد از خوشی ها انتشار بزنم ...نمیدونم ! ولی درست مث کسی که مدتیه از همه چی دوره احساس غریبی میکنم ب طرز مزخرفی!!! و حتی خجالتی بی علت دارم:/  ..دیگه پیش نویس نمیکنم !:/

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۵
هانا

نظرات  (۹)

هانا گلی نیستی ؟ چرا ؟
بعدم هر چی تو دلت بریزم بیرون بذار خالی بشه .. بعدم آهنگ شاد بذار و برقص 😀
چه طوره ؟😍
پاسخ:
ب صورت پیش نویس هستم:/ خخخ میومدم مینوشتم میرفتم همین حد!!!
عاااولی:))❤️❤️💋
دلم برات تنگ‌شده بود هانای عزیزم
بنویس، همههه ی حرفاتو بنویس :*
پاسخ:
منم همینطووور❤️:(( 
اوهوم:)*
گذشته که گذشته. بهش فکر نکن هانا جونم
پاسخ:
ی جاهایی خوب نگذشت... 
سعی میکنم :) مرسی حوا جون❤️❤️
سریع انتشار رو بزن که پشیمون نشی :))♡
پاسخ:
-__- اره باید این عادتو ترک کنم
❤️
یه بغل برات میفرستم از همین راه دورر .. ❤
پاسخ:
عزیزممم بیا بغلمممم:))❤️❤️
دیگه پیش نویس نکن خودش رو به سفیدی میره :-)
پاسخ:
اره واقعا :| و چون مربوط ب تاریخ خاصی میشن نمیخوام تاریخشو تغییر بدم.. در نتیجه مدفون میشن!
قوی اونی نیست که نترسه، کم نیاره، خسته نشه، اشک نریزه
قوی اونه که بترسه، کم بیاره، خسته شه و اشک بریزه اما بازم بعد از یه دوره عزلت نشینی پاشه و خودشو بتکونه و ادامه مسیرو بره
یا از نو شروع کنه!

پاسخ:
اوهوم ...درسته:) 
ممنونم:) ❤️
:))))))
منم یه مدت نیام حس غریبگی میکنم واسه همین با خودم عهد بستم ننوشتنام طولانی نشه.
بنویس،دلمون برات تنگ شده.
پاسخ:
بدبختی من نوشتم ولی ب امید روز بعد پیشنویس کردم: که بعدشم اتفاقت خوبی نیفتاد😞دیگه اینکارو نمیکنم:)))

خیلی ممنوون:)❤️💋❤️منم دلم تنگ شده ..خیلی!💋❤️چشم:)💋
توکل به خدا کنید درست می شه
پاسخ:
کاری دیگه ای ازم برنمیاد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">