بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تنها و بی حوصله(و خسته!)ترینم نیازمند ی آرک هستم!!

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ب.ظ

مدتیه که هی میخوام بنویسم و نوشتنم نمیاد!!! باوجود همه استرس ها فشارها و خستگی هام 

باوجود اینکه پر از حرفم!!

حالم از تنهاییم ب هم میخوره باوجود ادمای دوربرم احساس تنهایی میکنم..

فشار زیادی از همه جهت بهم میاد و نالان از اینکه خدایا چرا من دختر شدم؟؟؟؟ 

من واقعا معذرت میخوام اما روزانه فحشهایی نثار شوهر و خانواده گرامش میکنم :/ از بس که نیومده دارن ازارم میدن! باوجود اینکه کاملن روشن و واضح نظر خودمو درمورد ازدواج میگم بقیه فک میکنن که چون شوهر نیست میگم! 

اما واقعا خسته شدم دلم میخواد هر چه زودتر مستقل شم 

همه اینا ب خاطر اونه😫😫😡 چون راه میرم میگن:بعدا چیکار میکنی؟ برای ایندت لازمه! اون موقع بیرونت میکننا! :///

+هر وقت اعتراض میکنم ب گوشی گیر میدن و میگن خدا فقط گوشیتو برات نگهداره:/ نمیدونم شیر گاو ندوشیدم یا چی؟؟ ما اصن دام نداریم اصن:| !!  

خسته شدم از اینکه چون دخترم حتما باید کدبانو هم باشم:( بدون نقص .!!! البته خب من از سن کم کارای خونه و اشپزی یاد گرفتم اما هیچ وقت تشویق نشدم بلکه قدرمم نمیدونن! 

برای مثال وقتی دایی میگه برو یه کم اب بیار ، نصفه نیمه از جا بلند میشم که خاله یا مامان داد میزنن یخ از فریزر بیار بیرون اب بکن توی پارچ و ادامه داستان:/// همینقدر تباه!!!:-| 

حالا شما فک کن برای کارای دیگه چه قدر اذیت میشم رسما ابروی ادمو میبرن:/  و خب اون لحظه کارد بزنی خونم نمیاد!

اینروزای انتخاب رشته واقعا اذیت شدم هم رفت و امد هم استرس و اعصاب خوردکنی رشته محل ها و ترس از مردودی!!! پوست لبم تماما کنده شد بدبخت:/

باشگاه رفتنای یک که نه! دو در میون:| حوصله هیچ کاری نداشتن ! ارزوی اینکه منو ب حال خودم بزارن! 

و ابروهای مزخرفی که قرینه نیستن و وقت ارایشگاه نداشتم و بیشتر ترس از اینکه برینه ب ابروم:| اما چاره نیس چون خودم کاری نمیتونم براش بکنم میترسم بدترش کنم:///

تلوزیونم که فقط وقت کنکور برنامه هاش جذاب بود:/ فقط سریال پدر رو میبینم که اونم دختره چند قسمتیه خیلی رو مخ شده:/ 

کتابم که هر چی میارم بخونم نصفه ول میکنم و اصلن حوصله ندارم:( 

معلومه دارم بزور از خودم حرف میکشم ؟؟

 میخوام بعدنا اینا یادم بمونه که سر درس و خونه داری ب اعصاب دخترم نرینم:/ 

  

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
هانا

نظرات  (۷)

میگذره شاید اروم 
ولی بالاخره میگذره .....
 : )
پاسخ:
همین چند لحظه پیش خوندم که : میگذره اما این عمر ماست که میگذره نه سختی ها... 
ممنونم:)
اصن آدم سردرگمه تو این مدتی که نمیدونه چیکاره ست
حالا فشار بقیه هم بهش اضافه بشه که دیگه واویلاست...
این روزا رو همه تجربه کردیم و گذروندیم.
به خودت سخت نگیر، تهش همه به خودمون میگیم:"همین بود؟"
پاسخ:
خیلیی...
-___-
تف بهش:/ 
وای همینش زیاده والا:/ :))
حرص نخوور هانا .. هیچی ارزش اذیت کردن خودت رو ندااره هیچی این دنیاای لعنتی ..
پاسخ:
گاهی واقعا نمیشه حرص نخورد!!!! لعنت:/
می‌گذره :) بخند
پاسخ:
کاش خوب بگذره..:)
طاقت بیار رفیق :)
پاسخ:
امیدوارم ته این تحمل کردنا خوب باشه لاقل..
مرسی رفیق:)
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۹ آقای برادر
منم با این تابستون زیاد حال نمی کنم....
دوست دارم سریع تر این جوابا بیاد راحت شیم ..

پاسخ:
مزخرفه واقعا:/ 
اره کاش اصن تا اخر همین هفته بیاد تکلیفمون مشخص شه-__-
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۴ دُچـــار ..
حال بهم زن ترین تابستون عمرتو داری میگذرونی
پاسخ:
:)))) نمیدونم چرا خنده م گرفت:دی ولی اره خیلی حال بهم زنه!!!
چه خوبه عمق فاجعه رو رسوندم:/ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">