بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ینی میشه!؟

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۷ ب.ظ

خدا رو چه دیدی یهویی شاید شد!!! 

فقط میدونم واقعا ب دروس علوم تغذیه علاقه دارم بعدشم مامایی..باوجود اینکه میگن کار نیست و فلان! 

چند شبه همش خواب رتبه میبینم امشب بیشتر شده بود 

اما میخوام که فکر کنم خیلی کمتر از اون میشه:/

خدایا چی در نظر داری؟؟؟ همسایمون که میگه پزشکی خیلی بهت میاد میگم اون زیر هزار میخواد میگه مگه میشه نیاری میگم ارره بابااا :)) تازه من هم تنبلم برای کار پزشکی هم علاقه ندارم:/ کارای تر تمیز دوس دارم:/

خدا جون ناموسن دیگه کمتر از این نمیتونم قانع شم باور کن زشته جلو در و همسایه 

تازه ی نگاهی ب دروس روانشناسی انداختم خیلی خسته کننده و یه جور بود -_- !!ترجیح میدم تربیت بدنی بخونم که وضعیت کاریش داغون تر از روانشناسیه!!!!!!اما درساش کلی تحرک و هیجان داره درساشم بیشتر مرتبط ب تجربیه لاقل:/ 

خدایا بیا و ابرو داری کن :/ خودت قول دادی برکت میدی خو دیگه حالا همه چی ب تو بستگی داره :) کرمتو ششکر 

هوامو داشته باش :( گناه دارم:(( خسته شدم توی این چار دیواری و کتابای مزخرف و تستای اعصاب خورد کن:|||


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۳
هانا