بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

کتابِ یهویی

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ب.ظ

کتاب کهن دیارا از فرح پهلوی کتابی بود که از کانالی که معرفی کردم دانلود کردم 

از سر کنجکاوی و شناخت بیشتر .

همیشه همینطوره یهو ی کتاب منو جذب میکنه کاری هم ب لیست و کتابای توی صف نداره!!

اما این ممکنه ب این خاطر باشه که داستان ها و ماجراهای واقعی بیشتر منو جذب میکنن و منو ترغیب میکنن ب خوندن بی وقفه ی ماجرا !!! چون من کلاه پهلوی رو هیچ وقت نتونستم درست حسابی دنبال کنم ب خاطر درس و کنکور..این خاطرات منبع خوبی میتونه باشه !تا چه حد ؟ نمیدونم 

امروز صبح کتابو شروع کردم و تا الان نتونستم کنارش بزارم و نخونمش ،جذابه! بقیشم بعد ناهار از سر میگیرم

توی کتاب نوشته زمانهای قدیم که قاجار ضعیف شده و ایران هر کی برای خودش ی تیکه از کشور رو اداره میکرد و وضع نابسامان بوده خلاصه(!) مردم برای اینده نمیتونستن برنامه ریزی کنن و حتی بچه دار نمیشدن!!! من با خودم گفتم توی وضع الان بعضیا چطور میتونن فرت و فرت بچه پس بندازن!! یا زوجی که تازه ازدواج میکنن ب چه امیدی بچه دار میشن !!! توی این وضع سیاسی اقتصادی و حتی اخلاقیِ خراب!!

 ولی خب نمیشه خرده هم بگیری! بچه ها دوس داشتنی ان:/ 

و تا اینجا جذاب ترین تیکه های خاطرات فرح دیبا پهلوی ، تحصیلات و بعد از اون اشنایی ش با شاه بوده:)


بعدا نوشت: الان متوجه شدم دارم سه تا کتاب میخونم باهم !! بابا لنگ دراز، جز از کل وکهن دیارا !

توی نامه ها جودی برای بابا لنگ دراز میگه من چندتا کتاب همزمان میخونم من یاد خودم افتادم همزمان نه اما سه تا کتابو شروع کردم و هرکدومو تا ی جاهایی پیش بردم:)) از بچگی از شباهتام با جودی کیف میکردم:)))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
هانا

نظرات  (۹)

من یه کتاب هم نمی خونم تا دو سه تا با هم خخخخ
پاسخ:
منم همیشه اینطور نیست:))
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۴ آسـوکـآ آآ
من نخوندم این کتاب رو
اما به خاطر پدربزرگم که خیلی نسبت به اون دوره از تاریخ کنجکاوه
درموردش مطالعه داشتم.

بابا لنگ دراز واسه من مثه شازده کوچولوئه
هربار می خونمش برام حرف جدیدی داره :)
پاسخ:
اهان ... ب هر حال خوبه که ادم اطلاعاتی دلشته باشه و نمیشه تنها ب حرف مخافانشون تکیه کرد جدا از چیزای بدی که درموردشون میگن کارهای زیادی برای پیشرفت ایران انجام دادن

جودی خیلی عالیه من عاشق شخصیتشم:))
شما تازگی از کنکور آزاد شدی ولع داری :)

+نخوندم کهن دیارا رو
پاسخ:
اره شاید! :)

کتاب جذابیه بنظرم:) 
ظاهرا باید تو هر دوره ای باید وضع مملکت قمر در عقرب باشه.
۳ تا کتاب با هم؟، خدا قوت :)
پاسخ:
اوهوم... ی جاهایی از کتاب گفته (ملکه عاشق شاهنامه بودن)میگه:توی شاهنامه از نظر فردوسی عظمت ایران پیوندی نزدیک با استمرار سلطنت دارد! و هر پادشاه که بعد از پادشاه قبلی اومده استقلال رو ب ایران برگردونده..من فردوسی نخوندم متاسفانه ولی برام جالب بود از طرفی این فقط ی برداشت از طرف ادمای سلطنت طلب بوده و نمیشه خیلی اعتنا کرد! خدا میدونه بعدش چی قراره برای ما و ایران پیش بیاد...

بله :)) ممنون.
هانای خبره در کتاب خوانی (:
پاسخ:
نه بابا اینطورام نیست🙈
توی این اوضاع حتی نباید ازدواج کنن!! چه برسه به بچه دار شدن

منم دارم چهارتا کتاب با هم میخونم:)) توی وبلاگ قبلیم هم اسمم جودی بود :-D
پاسخ:
بچه دار شدن از اون بدتره چون ی موجود دیگه رو ب دنیا اضافه میکنن که تضمینی برای خوشبختیش نیس!
چه جالب:)) من عاشق جودی بودم و هستم^^
من گوشیمم یه ساله شکسته افتاده اونجا...ولی لذت کتاب خونی به لمس کاغذه و سنگینی بارش رو دست ادم (:
نه متاسفانه پی دی اف خوندن حکمه مرگه برام (((:ولی گیر بیا هست نسخه چاپیش.شاید یه روزی گیرش اوردم (:
پاسخ:
ای بابا:)) 
من خیلی برام فرق نداره کتاب بهتره اما روی گوشی همه جا با خودت داری و میتونی بخونی!
اسم کتاب کهن دیارا هست؟به این ماجرا ها علاقه مندم میذارم تو لیستم (:
پاسخ:
بله ..کهن دیارا :)
ادرس کانالمbooktop هستش اگه پی دی اف میخونید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">