بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

و اینگونه خوراکی ها کوفتم میشوند!

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ
قسم به اون لحظه ای که گشنه م شد و چشمم افتاد به ویفر کاکائویی که یکی دوهفته س خریدم اما نخوردمش !  وچند دیقه قبل دیدم که اع اینو دارم برای سیر شدن:|
میرم یه پیاله شیر خالی میکنم واسه خودم و ویفرم با عشق میخورم باهاش 
میرم اشپزخونه ی کوچلو دیگه شیر بریزم که  توی ذهنم میگذره راستی این(ویفر) کالریش چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و با نگاه کردن ب کالریش تیر خلاص رو میخورم .....2000کیلو کالری :||
 ومن به یاد تمام زحمتای باشگاهم میفتم و نفس زدنام روی تردمیل دلم میخواد زار بزنم:((( 
و حس میکنم باید یه هفته هر روز بدوم تا این ویفر لعنتی که باقی موندش و به خواهرم دادم اب کنم:| 
شکست بدی بود :دی
در راستای جلوی ضرر را گرفتن(!) یه جدول چند صفه ای از کالری انواع خوارکی دانلود کردم بلکه رستگار شوم:))
دیگه هم برای سیر شدن از بازار چیزی نمیخرم.. میرم همون میوه میخورم :(      اخه اینم شد زندگی!!:))) :دی

پ ن: در ازای هر مطلب چهار تا پیش نویس میشه یا حس امنیت ندارم یا راحتی!!!!!!نمیدونم شایدم کامنتا رو ببندم و که اصن فک کنم کسی منو نمیخونه تا راحت بنویسم اما خب تعامل رو دوس دارم:| !!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۱
هانا

نظرات  (۶)

بیخیال هانا :) بخور هر چه می‌خواهی :|
پاسخ:
:) 
اهداف فیت نسانه(!)این چیزارم داره:)) 
خیلی سخت می گیرید :)
پاسخ:
متاسفانه..:دی اما ب نتیجه اش می ارزه:)
او مای گاد منم الان دوماهی میشه دلم واسه یدونه پیکاپ لک زده اما نمیخرم که نخورم بیشتر میوه میخورم :'((
پاسخ:
میفهمم:((
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۲۴ آسـوکـآ آآ
من روزی حداقل دو تا کیک با چای میخورم
اما فعلا چاق نشدم
ولی الان چون بهش فکر میکنم
من بعد چاق میشم حتما:-D
پاسخ:
تو یا استعداد چاق شدن نداری یا غذا کمتر میخوری یا فعالیت داری:))))
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۹ آسـوکـآ آآ
یعنی این مقدار کالری یه تنه باعث چاقی میشه؟

پاسخ:
یه تنه که نه! اما کالری کالری جمع گردد وانگهی باعث اضافه وزن میشود:دی :))
اونی که لاغره دوست داره چاق بشه و اونی که چاقه دوست داره لاغر بشه 
پاسخ:
درسته
 اما خداروشکر من جز چاق ها محسوب نمیشم و لاغرم نمیخوام بشم فقط میخوام فیت نس باشم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">