بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

از سر و سامان چه میپرسی منِ دیوانه را...

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۹ ب.ظ

دوساعته کانال مشاور زیر رو کردم وویسای انتخاب رشته گوش میدم و همون لحظه ها میگم :هاااا اینه! همینکارو میکنم!اینو سرچ میکنم

اما درست بعد از تموم شدن ویسا من میمونم و تنبلی درون که خودشو ب اون راه میزنه و میگه چی؟؟ چیکار کنم؟؟!!

یا گذرا ب کلی کتاب و چندتا فیلمم فک میکنم و میگم موندنا بجنب ! اما ندا میاد وِلَکِن:|||

چرا همش خواب فلان رتبه رو میبینم:||| خدایا بیشتر نشته لدفا !! رحم کن توروقرعااان-__-


+یکی از لذتای زندگیم اینه که با شنیدن هیچ آهنگی یاد هیچکس نمیوفتم که ناراحت یا خوشحال شم، فقط با آهنگ حال میکنم:))

++حوصله هیچییی نداارررممم😩😑😐🤧

تصور بهتری از تابستونم داشتم:-| گاهی با خودم میگم اگه وقت کنکور ایده هامو عملی میکردم الان خیلی هاشون ب نتیجه میرسید یا انجام میشد!! 

حتی احساس میکنم اعصابمم ضعیف شده!!!!!حوصله انتقاد و نصیحت و جر و بحث اصلللن نداررم

فقط دلم میخواد تماما مال خودم باشم و کسی باهام کاری نداشته باشه کار خونه انجام بدم !ندم!دلم میخواد تنها باشم ...

حتی با خودمم مشکل دارم میگم بیا این کتابو بخون :) میگه ولم کن بابا حوصله ندارم!!!

الان داره یادم میاد دلیلش ممکنه چی باشه •_• هیچی دیگه عرضی ندارم:دی 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
هانا

نظرات  (۵)

میگذره ..
ولی من آهنگ گوش میدم گاهی مثل این شکست عشقی ها میشم خخخخ
پاسخ:
هعیی..
من اهنگای خارجی اکثرا گوش میدم اونطوری خودم فازشو تعیین میکنم:))) 
همینکه زمان شنیدن ترانه فکر جایی نمیره عالیه :)
پاسخ:
اره خیلی خوبه:))
خوابای خوب ببینی
پاسخ:
ممنوون:)
تابستون پارسال من نصفش با خواب شدن گذشت نصفش با خواب دیدن رتبه ی کنکورم:))
کلا خاصیت تابستون همینه باید تابستون رو بندازن تو موقع درس خوندن اون موقع خیلی مفید میشه:))
پاسخ:
حالا شبیه شد رتبه ?:)))
اره واقعا اوقات فراغتو فصلشو تغییر بدن خیلی مفیدتر میگذره:دی
خب الحمدلله که فهمیدی😂
پاسخ:
:))) ممنون😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">