بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

درهم از روزای اخیر

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۸ ب.ظ

این روزا خدارو شکر خیلی روزای خوبیه:))

با دوتا از دوستا رفتیم کافی و یه ساعتی اونجا بودیم ...اولین بار بود میرفتیم بیشتر وقتمونو زل زدیم ب منو و مسخره بازی دراوردیم چون خیلیاشو نمیدونستیم چیه و هیشکدوممون اهل ریسک نبودیم:)) 

بهترین خبر و حس خوب هم وقتی بود خبر بارداری ارزو ازش شنیدم و خدا میدونه چه قد ذوق کردم :)) هنوزم باورم نمیشه ...نتیجه ٥سال دوستیمون (مجازی)صمیمیت زیادیه ، اونوقدر که بعد مامان بابای خودش و شووَرش به من گفت❤️❤️ خب ب هرحال من قراره خاله بشم دیگه..اوووخییی❤️🤧 حیف که از هم دوریم... و چه قد خوشحالم با هم اشنا شدیم ^^ 

امروزم که رفتم ی باشگاه بدنسازی قراره یروز درمیان بدنسازی و ایروبیک برم..خیلی تنبلی میکنم و رژیمم رعایت نمیکنم واسه همین هنوز اون مقدار که انتظار داشتم کم نکردم:/  درواقع زحمات باشگاهو ب فنا میدم:-|

یه عالمه فیلمم دارم اما وقت نشده ببینم چون خواهرم همش ور دلمه و فیلم هالیوودم نمیشه راحت دید :/ باس منتظر بمونم ی ساعت بره کلاس تا بتونم ببینم-__-

میگن هفته دوم مرداد جوابا میاد نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت :| !!! فعلن که جو خوبه و از اون پرسشای اولیه راحت شدم جوابا که بیاد تازه بدبختی شروع میشه:)))

++یه کانال هست به ادرس بوک تاپ (bookTop) خیلی خوبه تیکه هایی از کتابا رو میذاره و یه سری کتابا هم پی دی اف یا صوتی میذاره :)  حالشو ببرید .




موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
هانا

نظرات  (۹)

اگه گوشیت اندرویده میتونی از کافه بازار دانلود کنی 
Goodreads
وای چه زود گذشت... 
اکانت گودریدز داری هانا؟ 
پاسخ:
اره!!
چی هست؟؟؟
۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۴:۱۳ آسـوکـآ آآ
انشاالله نتیجه همونی باشه که دلت می خواد عزیزدلم .
خاله شدنت هم مبارک هانا جانم ❤️

پاسخ:
ایشالا :)
مرسی اسوکا جون:*
خدا رو شکر که روزای خوبی بودن، ان شاءالله دنبال دار باشن :)
پاسخ:
ممنوونم:) انشااالله:)
برای گوشی، زیرنویس رو هم نام فیلم کن و توی یه فولدر بریز با فیلم.
ولی کلا با گوشی دیدن، فیلم رو از بین میبره 
حیفه :)
پاسخ:
اهان ممنون ببینم مییشه یا نه:*
اره واقعا:/
خداقوت درهم :)
پاسخ:
سپاس:))
چه خوب ^-^
مبارک باشه خاله شدنت :)
پاسخ:
اره:))
مرسییی:* ایشالا قسمت خودتم؛)
واو هفته دوم مرداد!! چه زود :-D 


شبا فیلم ببین که خوابه :)
پاسخ:
اوهوم!!!!

پا ب پای من بیدار میمونه:/
با گوشی هم بلد نیستم زیرنویس بیارم:(
چه کانال باحالیم هس...
مرسی؛)
پاسخ:
قابلی نداشت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">