بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

چند جرعه کتاب

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ب.ظ

غم، هرگز عقب نمی‌نشیند مگر آن که به عقب برانی‌اش، نمی‌گریزد مگر آن که بگریزانی اش، آرام نمی‌گیرد مگر آن که بی‌رحمانه سر کوبش کنی ...


چهل نامه کوتاه به همسرم

#نادر_ابراهیمی

کتابی که توی لیستمه

______________________________

در کنار ساحل قدم می زدم و میخواستم به جایی دیگر بروم که درخشش چیزی از فاصله دور توجهم را به خود جلب کرد. جلوتر رفتم تا به شی درخشان رسیدم. نگاه کردم دیدم یه قوطی نوشابه است، با خودم فکر کردم، در زندگی چند بار چیزهای بی ارزش من را فریب داده و من را از مسیر اصلی خودم غافل کرده است و وقتی به آن رسیدم دیدم که چقدر بیهوده بوده است،

ولی آیا اگر به سمت آن شیء بی ارزش نمیرفتم، واقعا می فهمیدم که بی ارزش است یا سالها حسرت آن را میخوردم...

 .مکتوب

#پائولو_کوئلیو

میذارم تو لیست ..نمیدونم کِی اما میخونمشون

_______________________________

به آرامی شروع به مردن میکنی 

اگر سفر نکنی،

اگر کتاب نخوانی،

اگر لباس رنگی نپوشی ...

#پابلو_نرودا


+++

داشتم کتاب صوتی خاطرات روسپیان سودازده من #گابریل_گارسیا_مارکز رو گوش میدادم خیلی اشنا بود من همش فکر میکنم کتابای زیادی نخوندم :/ اما شاید به این خاطرِ که اکثرا پی دی اف خوندم درست مثل همین کتاب !!! خداروشکر به هرحال ...ولی فک کنم زمان کنکورم خوندمش:دی

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۴
هانا