بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

جواب هایی که خفه میشوند..!

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

چرا بعضی از ادمهای اطرافم اینقدر حرص درار و دروغگو هستند؟

و من چرا اینقدر دلم به حالشان میسوزد و همیشه سکوت کردم:(

از ان سکوت ها که بعدش عین چی (!) پشیمان میشوی و تمام جوابهای دنیا به سرت آوار میشوند و تو حرص خوران جلوی اینه انها را به زبان میاوری!!

درست مثل زمانی که دوستت بلوف میکند اختصاصی ها را فلان درصد خط زده، اما مث سگ دروغ میگوید این اواخر هیچ نمیخواند و ازمونهایش را شرکت نمیکرد و شما که غریبه نیستید با دوس پسرش لاس میزد و قپی میامد که پزشکی میخواند!!! مردم چه پر رو شدند راست راست میرن میان میگن دوس پسر دارم:/ قراره بیاد خواستگاریم :)) بشین تا بیاد:/ 

یا مثل وقتی که دختر فامیل به اتاقت می اید و لاک ها را میبیند و با لبخندی کریه و ذوقی پنهان شده میگوید "لاک های من ٦٠تا شده شما چی؟ " اولا به تو چه !! دوما وقتی من لاک داشتم تو نداشتی :/ چشم و هم چشمی رفتی خریدی !! خب که چی! تمام لاک هایم را نیاز دارم و بخاطر علاقه ام خریدم نه برای تعدادشان که نکند از فلانی ها تعدادشان کمتر باشد تک تکشان را با ذوق و بدون هیچ رقابتی خریدم .. نمیدانم چرا برای دل خودشان زندگی نمیکنند؟!

یا مثل وقتی که دوست دیگرت بلوف میکند و از بلوف هایش بوی گندِ حسادت فضا را پر میکند:/ انقدر که مغزت سوت کنان از صحنه خارج میشود!! 

جواب هایی هستند که باید همانجا مثل پتک بر کله ی طرف صحبتت بکوبی ! اما خفه میشود ...

بلاخره یاد میگیرم طرف را قهوه ای کنم تا دیگر انقدر دروغ نبافد://


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹
هانا

نظرات  (۲)

😂با لحنی که این پست رو خوندم کلی خندیدم جای اینکه همدردی کنم!
پاسخ:
:)))لابد از این ادما اطرافت نیست:))
همیشه بخندی الهی^^
مقابله به مثل نکن همین ک بی توجهی کنی کافیه :))
پاسخ:
اونوقت احساس میکنم اونا فک میکنن من نمیفهمم -___- 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">