بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

یاد اوری !

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ق.ظ

راهی ک رفتم رو دوس دارم ؟؟اما ایا می ارزه؟  نمیدونم واقعا 

من بریدم من خسته م 

من گاهی ناتوان میشم هانا !!

تو دیگه ازم ناراضی نشو ی وقتی... زمان های جلوتر..دوران سختیِ هر چند ک سعیم این بوده خوب بگذره

فقط میخوام شهریور پشت سرتو نگاه نکنی و بری (ینی به حرف خودم گوش کنم؟) 

فقط برو ..(!!!)

خوش بگذرون ..تجربه کن 

 موندن امکان پذیره اره هست اما اصلن خوب نیست ...روحت پژمرده میشه..شادابیو از دست میدی (چرا الان این چیزا رو یادم رفته اما؟گاهی یه حسی که نمیدونم از کجا میاد میگه جا داشت بمون ولی خب میدونم گوه زیادیِ:/ 

اطرافیان هم هر کی نظری داره ممکنه شما هم بگی نمون:) اخ هم میخوام رتبه ها هر چی زودتر بیاد تکلیفم روشن شه هم میخوام صد سال سیاه نیاد:/  ) 


ادامه ی نوشته توسط نویسنده حذف شده است ! چون از بحث مربوط به اون موقع و درسا و مشاورا حالش بهم میخورد:/


یه عالمه از دوران کنکور پیش نویس وغرغر دارم:| یکی انتشار دوتا پیش نویس در این حد:|       

      این یکیش متعلق به اسفند 96

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۸
هانا