بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دایی دلم برات خیلی تنگ میشه ..

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

دایی داره میره ومامان خیلی بیتابه همش گریه میکنه ...

دلم برات تنگ میشه

دم رفتن هم همش تاکید میکنه کتاب بخونید.. اگاه بشید ..کتاب روحتونو پرواز میده کتاب ...ووو.. کلی هم کتاباشو جا گذاشت بخونیم

داییه خوبم .. امیدوارم بازم بیای و ببینیمت

فقط دعا میکنم همیشه و هرجا سالم وسلامت باشی 

خدایا خودت کمک کن مامان دلش اروم شه:(( نمیخوام ذره ذره اب شدن مامانو ببینم:(( 

فردا ازش خدافظی میکنیم..

++خدایا امروز ترس به دلم افتاده نکنه رتبه م بدتر از اونی شه که من برا خودم تصور کردم ...خدا جون میدونم تو تلاش های هر چند کم منو دیدی... حالا هم برکت از تو  ...امیدم به خودته..:(

یه نا رفیق دارم که حالا مطمئنم دوست خوبی نیست و نخوهد بود..از دستش خسته شدم 

.

.

خدای بزرگ بازم بگم ؟؟ مواظب دایی باش ..خیلی مواظبش باش ! کمک کن راه درستو انتخاب کنه 


ببخشید بچه ها ...

لطفا دعامون کنید 

۹۷/۰۴/۱۷
هانا