بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily


اگر نمى دانید مى خواهید با زندگیتان چه بکنید، احساس گناه نکنید. جالبترین آدم هایى که در زندگى ام شناختم در ٢٢ سالگى نمى دانستند مى خواهند با زندگیشان چه کنند. برخى از جالبترین ٤٠ ساله هایى هم که مى شناسم هنوز نمى دانند.

ممکن است ازدواج کنید، ممکن است نکنید. ممکن است صاحب فرزند شوید، ممکن است نشوید. ممکن است در چهل سالگى طلاق بگیرید، احتمال هم دارد که در هشتاد و پنجمین سالگرد ازدواجتان رقصکى هم بکنید.هر چه مى کنید، نه زیاد به خودتان بگیرید، نه زیاد خودتان را سرزنش کنید.انتخاب هاى شما بر پایه ى ٥٠ درصد بوده، همانطور که براى همه بوده است.


#کورت_ونه_گات


نمیشناسم نویسنده ش رو اما حالمو خوب کرد ...چون هنوز نمیدونم میخوام با زندگیم چیکار کنم...!

اون روز وقتی یه عالمه با موناصحبت کردم اخرشم ب این نتیجه رسیدم بزارم نتایج بیاد فعلا اونوقت ببینم چه میشه کرد؟!

نمیدونم چرا برعکس سال قبل خیلی نمیتونم لذت ببرم از تعطیلاتم!!! احساس میکنم همه چی فرق کرده ..! 


توی پرانتز:

اینجا هستن کنکوریای غیر بلاگر ؟؟یا حتی بلاگر ؟اگه کمکی سوالی چیزی بود خوشحال میشم کمکتون کنم حتی اگه یه تاریخ ادبیات حفظتون نشد اگه رمزش داشتم میتونم دراختیارتون بزارم..یا هر سوال مشاوره ای ..خودم رو مشاور نمیدونم فقط دوسال تجربه س+کارکردن با چندین مشاور:) شاید شد و مشکلتون حل شد .. 

همیشه تا قبل اینکه کنکورم تموم شه با خودم میگفتم باید خیلی بهشون کمک کنم واسه همین هر جا میرم کنکوری میبینم کلی براش حرف میزنم و وسط حرفام میشنوم عه مث من !!و من راهی که امتحان کردم میگم و راهی که توش شکست خوردمو میگم که اون امتحانش نکنه.تا جایی که بتونم:)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۴
هانا

نظرات  (۱۰)

۱۵ تیر ۹۷ ، ۰۲:۲۶ آمانیتا موسکاریا🍄
واقعا تجربه ی ٢-٣ سال زندگی با کنکور کم نیست ولی موضوعی که پیش میاد اینه بخوایم خوب فکر کنیم ما هم همین تجربیات رو شنیدیم و گوش نکردیم :دی
پاسخ:
اوهوم یه کتابه اصن😁
اره واقعا درست میگی حالا همونارم به کنکوری های بعدی انتقال میدیم باشد که مستفیذ شن:))
تقریبا همه دچار اینیم که چیکار کنیم |:
البته ما کنکوریااا 
پاسخ:
عه من فر کردم فقط خودم اینطورم ..بلاتکلیف:|
خوبه تنها نیستم :دی
فقط کامنتای جناب دچار:)))))
پاسخ:
من که شاد شدم سر صبحی:)))

خییلی ممنون خانم هانا
بازم بهتون سر میزنم و حتما مطالب کنکوری برامون بذارید
ممنوووووون که بهمون امید میدید و میخاید کمک کنید :))
پاسخ:
خواهش میکنم :))
چشم :))
وظیفه س :) خواهش میکنم خجالتم میدین:)))
۱۴ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۰ آسـوکـآ آآ
چقدر پاراگراف اولت درست بود.

خیلی خوبه که به فکر بقیه هستی
به نظرم واقعا بهترین مشاور واسه کنکوری ها همونایی هستن که تازه ازش عبور کردن
انشاالله موفق باشی و اتفاقی افتاده باشه که میخواستی.
پاسخ:
 قابلی نداشت:)

تنها کاریه از دستم بر میاد ..
اوهوم درسته، به نظرم فقط درمواقع ضروری باید از مشاورای پولی کمک گرفت وگرنه خود کنکوری های قبلی اطلاعات خیلی خوبی دارن
ممنونم اسوکا جانم:* انشالله 
خانوم مشاور من کنکور انسانی میخام بدم!!
پاسخ:
خب انسانی هم حقوق رشته بهترشه خیلیام برا تربیت معلم میخونن 
من تخصصم انسانی نیست..:)) 
اما درکل اساس کار مشترکه خوندن و تست زدن :) دوتا درس سختر که مشکل دارید الان فرصت خوبیه قوی بشه یا به حد بقیه برسه عمومی هام که مشترکه باید خوندنشون استمرار داشته باشه و تست کنکورهای اخیر اگرم نظام جدیده که تست کتابای تالیفی فک کنم باشه.
این سوال هم اومده بود امسال؟

+ بنظرتون روزی 4 ساعت بخونم کافیه؟
پاسخ:
نه خودم سر جلسه طرحش کردم برا طراح:))
+نه حداقلش پنج ساعت تا مرداد باید به ٨یا٩ (بستگی به خود فرد اگه بتونه و هدفش سه رشته باشه باید بیشتر از اینم بشه)برسه بنظرم ! اگرم سال اول نمیخواد قبول شه اصن نخونه همین یذره رو !! چه کاریه:دی ولی تفریحاتشم کنترل شده داشته باشه که خسته نشه
من تابستونی که میرفتم پیش شروع کردم از مرداد هم شروع کردم اما جدی نخوندم و تست کار نکردم 
حتما کنار درسا باید تست بزنی زیست رو هم خوبِ خوب بخونی+نقطه ضعف دیگه ای که داری مانور بیشتر بدی بقیه درسا هم متعادلا کنارشون:)
۱۴ تیر ۹۷ ، ۰۸:۱۴ آقای برادر
برزخ بدی ،ولی کیفشو ببرین درهر حالت میگذرد چه مضطرب باشین و چه بی خیال،ولی بی خیالی خوب تر:)موفق باشید.

کار خوبیه کمک به دیگران ،منم از اشتباهاتم امروزا خیلی می گم:)

پاسخ:
برزخ بهترین اسمیه که میشه روش گذاشت..
منوونم شما نیز هم:)
اوهوم.. حس خوبیه تجربیاتتو دراختیار بقیه بذاری
من الان یازدهمم
زود نیست برا شرو؟

پاسخ:
عاقا شما به روح اعتقاد داری:)))
نه زود نیست:دی دیگه باید جدی جدی بخونی 
من کنکوری ام خانم
میشه لطفا کمکم کنید؟ ممنون ♣
پاسخ:
ریلی؟؟:| 
سوالی بود درخدمتم:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">