بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

گیری افتادیما:/

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ب.ظ

امن ترین جای دنیا در حال حاضر برای من وبلاگِ عزیزمه 

جایی که ادماش فهمیده ترن ..الکی قضاوتت نمیکنن و مهمتر از همه مهربونن :)

دیروز به اندازه یه عمر با ارزو حرف زدم و از اتفاقتی که این مدت افتاده بود گفته خاطرات روز عروسیشو ..خونشو نشونم داد ووو کلی سرحال اومدم واقعا

شب هم مهمون داشتیم ..فاطی میپرسید باشگاه میرم یانه منم حس ورزشکاریم گل  کرد هر تابستون میررم:)  اصرار داشت با من بیاد باشگاه میگه تو ماشین داری کارمون راحته!..کاررمموووون!!!!  :||همینقدر رک که احساس کردم منو بخاطر ماشین میخواد و همینطوره خودشون هم ماشین دارن هم گواهینامه هم دو عدد داداش بخور بخواب:/  ناموسن چرا کنه هستی اصن من پیاده میرم:| خیلی تنبلیم میاد برم دنبالش وبعدم برسونمش !خونشون دوره از ما  ...ادمارو توی رودربایسی نندازید:|  خصوصا اینکه قصدش فقط این بود حمل ونقل خودش اسون شه !!!!!!!! ولی خب اوردن بردن بهونه امه کار راحتیه به هر حال ! ولی دلم نمیخواد اونجا اشنایی ببینم میخوام ذهنم رها باشه حوصله ش رو ندارم :/  چیکار کنم؟؟؟ 

خودمم هنوز امادگی ندارم کلی کار دارم فک کنم باید دست به دامن برنامه ریزی بشم کتاب فیلم دوستام وبلاگم مهمونی و دورهمی ها اووووف -__- 


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۰
هانا

نظرات  (۶)

ماشین ک داشته باشی همه دنبالت میگردن  

پیاده ک شدی هیشکی دیگه سراغت نمیگره مث همین  روزای من 😑😊
پاسخ:
شت :||||
عیب نداره تو روزای سخت دوستا معلوم میشن:دی
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۴ آسـوکـآ آآ
بگو نه :|
هیچم زشت نیست
آدم میره ورزش کنه روحیه ش عوض شه و بهتر شه
نه اینکه بدتر شه!
پاسخ:
امروز بهونه اوردم گفتم نمیام فعلن به دلایلی تو برو امیدوارم ول کنه:/
اره واقعا اون باشه حالم بد میشه:دی
تمرین کن عزیزم. اگه خیلی اصرار کرد بگو مسیرمون یکی نیست، سخته برام. اگه میتونی خودت بیای، بیا وگرنه من نمیتونم بیام دنبالت. خیلی هم رک و مستقیم، بدون خجالت!
خجالت رو اون باید بکشه که اینقدر پررو و بی ملاحظه ست، نه شما.

+ آفرین آفرین :))
من بلافاصله بعد کنکور رفتم سراغش :)
و الان چقدر راضیم از این که با ماشین راحت میتونم هرجا میخوام برم. خیلی نیازه :)
پاسخ:
گفتم مسیرو ممیگه من تا فلان جا میام کارت راحت شه:/ رو که نیس سنگ پاس
ولی درست میگی سعی میکنم بگم حتما-_-
+^^ 
منممم البته دیگه برا گواهینامه ش😁 
اره خیلی واقعا:)
راستی
: غرور و افتخار بابت این که رانندگی میکنی :))
اصولا دخترا سر رانندگی، یکم تنبل و ترسو ان :دی
پاسخ:
عاقا مخلصیم:)) 
تعریف نباشه :)))بدون اغراق میگم من از ١١سالگی شروع کردم:) 
خیلی راحت بهونه بیار و نرو... اصلا چه معنی داره آدم اینقدر پر رو :|
پاسخ:
متاسفانه نه گفتنم ضعیفه:(( هی میگم نکنه زشت باشه 
کنه هست اون شب چندتا بهونه جور کردم !!اون یه چیز میگفت:/
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۱ دنیای کامپیوتر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">