بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

درهم

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۰ ب.ظ

 فکر این سیکل لعنتی که هنوز منو منتظر گذاشته وتکلیفو روشن نمیکنه کمی ذهنمو درگیر کرده  ..ظهر کمتر از همیشه ناهار خوردم و بعدم همونجا بغضم ترکید گریه سر دادم  :| 

بهترم اما انگار یه خورده ش مونده :/

امتحان سال 96 رو امروز گرفتم تا الان اما فقط عمومی ها ش!  تازه اونم بزور ذهنمو معطوف کردم روی سوالا یذهنم همش میپرید رو مسئله صبح با خواهر وخب یه خورده خصوصا عربی وزبان درصدم داغان شد (20 درصد:|| :(( )احتمالا خارج رو فردا برم کتابخونه از خودم امتحان بگیرم ..

اوووووف لعنتی در عین اینکه مطالبو خوندم اماانگار یه چیزایی کمه و میترسم سوالایی بیاد که ندونم

باید لغات ورامر زبان ولغت وتاریخ ادبیات و دینی پیش رو مرور کنم + یه چیزایی از زیست وشیمی وفرمولای ریاضی وچگالی فیزیک (چه کم پشت:دی)

مغرم درحال انفجاره :||||||||| یه صدایی از ته دلم خفه شده انگار  ...خدااااا پلیز هلپ می-__-  

امروز همش تقصیر خواهرم بود بیشتر حال بدم ..کصافط :| :(((( 

امروزم قراره یه جلسه با مشوار داشته باشیم ببینیم چی میگه...شک ندارم همه میگن خوش به حالت استرس نداری :| 

+++برای کنکوریا

تخمین رتبه ها خیلی کصافط وخرابن استفاده نکنید هربار یه چیزی میده مث من اعصاب وروان تون رو به هم میریزه

دو روز اخر سعی کنید نه اخبار اینا بببینید نه تلفنی با کسی صحبت کنید

چهار شنبه ساعت 7و نیم هم شبکه اموزش ایمان سرورپور رو ببینید حالتونو خوب میکنه :)

اگه  تپش قلب اینا دارین پروپانول بخورید شبا یک عدد.. مضر نیس ...قرص ویتامین ب کمپلکس هم خواستید بخورید خوبه :) میگن سرحال میاره .


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۴
هانا

نظرات  (۱)

من تپش قلب داشتم سر سنجش قبلی ، گلاب خوردم و خوابیدم
صبحش بلند شدم اصلا انگار دارم میرم گردش !!! انگار نه انگار سنجشه ! جامعه ! اونم برای اخرین بار تو عمرم!!!! و همین استرس نداشتنه باعث شد سر سنجش خوابم بگیره و نتونم اونجور که باید خوب بدم ازمونو 
یه بی دقتی هایی هم کردم که فقط داشتم منفجرررر میشدم موقع صحیح کردن تو خونه !!!
واز اون به بعد تصمیم گرفتم بهتره بذارم استرس و تپش قلبم باشه! یه کمش لازمه خدایی! به ادم سرعت عمل میده!

+وای حال منم این روزای اخر انقدر منقلبه که دلم اصلا نمیخواد دیگه این روزا تکرار بشه :((
همه ش تخمین رتبه میزنم ، همه ش همه ش همه ش!!!
همه شون هم داغون در میان م*ی*ر*ی*ن*ن به اعصابم :/



پاسخ:
من شبش دیر خوابم برد واقعا کلافه شدم البته چچیزی نخوردم :) سر ازمونم اشتباهات الکی درثت مثل تو عصبیم کرد وقت تصحیح
ایشالا نمیشه :) انگیزه داشته باااش:)
نزن بس کن خیلی اشتباهه من دیگه نمیزنم حتی میخوام نتو بردارم که نزنم:دی
نزنی خب؟ همشون الکین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">