بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حــــال خــــــوب *__*

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

خب 

اینقدر انژی مثبت داشتم تا رسیدم لباسامو عوض کردم پریدم از حسای خوبم بنویسم

اول اینکه حرف زدن با مشاور خیلی خوبه :)) 

رتبه کارنامه م رو دید گفت اگه غلطات رو کنترل میکردی خیلییی کمتر میشدی وبا سند ومدرک بهم ثابت کردو قانع شدم:) 

منم خر کییییف ..که چ خوووب :دی

بعدشم گفت مطمئنم تو میتونی ..لیاقتش رو ..شخصیتش رو داری  ...

بعدم گفت هر وقت دیگه لازم بود حرف بزنیم من هستم 

برا انتخاب رشته باس چند روز قبل تر برم پیشش ...

در کل شاید گاهی نارضایتی بوده اما خوب بود درسته گاهی میگفتم شانس ندارم اما خدایی ش بهتر بودم از سال قبل ..

میگفت یادته اون روز اینجا حتی اشکت درومد باهم حرف زدیم اروم شدی ..|: اخ که چه قد خجالت کشیدم یادش مونده اما بروی خودم نیاوردم :|| 

کباب شدم اون لحظه برای اون روز خودم :)))


خلاصه که پر انرژی بخونیم تا عصر 5شنبه 

امشبم یه فوتبال ناب ببینیم  از رونالدو جون که طرفدارشم اما دلم میخواد ایران ببره چیزی از ارزشهای رونالدو کم نمیشه:دی


پریودم نشدم بدرک فوقش قرص مسکن میخورم اصن در فکرش فرو نمیروم :) بعله وی بسیار جو گیر و سرحال بود 

البته مامان یه اسپرین بهم داد بخورم گفتم نکشیم مادر مطمئنی ؟؟ گفت ببند فقط بخورش:| :)))))) 


تخمین نزنید تکرار میکنم :))

اخ جون جمعه کنکور داریییم تموم میشه میرههههه :))))) 

دست مشاورمم درد نکنه..کم کاریاشم چشم پوشی میکنم  اگه رتبه متبه ام خوب بیاد:دی

خدایا خودت کمکم این دیقه نودی ضعفارو برطرف کنم


مرسی که هستین:) التماس دعا ^^


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۴
هانا

نظرات  (۴)

سلام ایشا الله تو کنکور موفق باشی
پاسخ:
سلام 
خیلی ممنونم انشالله :) التماس دعا

انشالله جمعه بهترین آزمون عمرت رو میدی و به هدفت میرسی مهربونم 🙈😍💜

گفتی تخمین رتبه و کردی کبابم
پاسخ:
ممنونم سمانه جان :)*
اخ اخ اخ نکنید اینکارو -__-
الهی یه رشته ی خیلی خوب قبول شی (:

پاسخ:
امییین:)) توهم همینطور:*
خوشحال شدم که سرحالی :)*
پاسخ:
:* 

انشالا توهم همیشه سرحال باشی دوست خوبم..مرسی^^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">