بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

کونکور :دی و...

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲ ب.ظ

اول یه نفسسسس 

هرچی بود گذشت تلخ وشیرین خونده ونخونده ..کم کار یا پرکار ..فقط میدونم چیزی نمونده اما هنوز حسی ندارم خداروشکر

حالا یه هفته مونده 

جمعه بود و ایمان عزیز ...میخوام این یه هفته سد خوابم رو بشکنم و زودتر از همیییشه بیدار شم

و حتی یه سری مباحث جدید هم بخونم :)  بازدهیم بالا میره دیقه نود :| درس تولید مثل در حالت عادی هرروز 4ساعت و یه هفته مطمئنم میخوندم زمان میبرد دوروز قبل باز کردم کتابو دور تند خوندم نصفیشو کامل فهمیدم فقط مرور لازمه :)) در این حد:|

+امروز فهمیدم یکی از همکلاسیام کما رفته 4 روزی و الان برگشته خیلی دلم به حالش وبعد به حالمون سوخت ... اما شما اینطور نباشید ..ریلکسس 

هررر چی شد میشه دیگه :دی همینقدر منطقی

ازمون هم طبق معمول عمومی ها بهتر ..اختصاصی هم کمی بهتر اما از زیست نگم که تعداد غلطام از درستام یه عاللمه بیشتر شد وشانس اوردم منفی نشد:||||| زیست جان یکمی این اخری افزایش بیاب جانا :| بیا دوست باشیم:/  

یمخوام یه شِر بگم:||||  راستش دلم تنگ میشه این روزا رو نه خیلی اما خب :||| میدونم :|| خاک بر سرم حرف زیادی اما احساس کوچکی در درونمه و نمیتونم منکرش بشم 

درسته اما دیگه نمیخوام یه بار دیگه ببینمش :|

امروز دوست خاله رفته بود دیوار دنبال کار اینا یه اطلاعیه مدلینگ داشت..چقد دلم میخواد تجربه کنم :))

من ازاون ادماییم که دلم میخواد از هر شغل یه ناخونک بزنم بعد کارمو انتخاب کنم اما همچین اپشنی نیست و حزب باد تشریف دارم:|

فقط میخوام یه شهر بزرگ ..یه رشته اینده دار (مستقل کننده) ...

امروز سرجلسه از بس گرم بود دقیقا شرایط کنکور سال قبلم مرور شد :|

یه برزخه دقیقا نمیدونی اخر کارت چی میشه ...

واای خدا 

نمیدونم از چی بگم هیجان این هفته مونده هیجان فوتبال بعدی ..هیجان روز بعد کنکور هیجان ازادیم ...چی؟


 

امضا: یه خسته ی امیدوار...:) 



+++ ترازم بهتر شد اما راضی نیستم زیاد .. ولی خب دلخوشیه :) 

اون دوستمم در اثر فشار خانواده قرص بالا انداخته ...لعنتی بگو نمیخونم و تموم کن چرا از خودت مایه میذاری انقدرر براش ناراحتم که نگو

۹۷/۰۴/۰۱
هانا