بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

چیزی نمونده ..برگ های اخره :)

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ب.ظ
خب خب دیگه چیزی نمونده :))
دقیقا دوماهه دارم میگم چیزی نمونده فلان روز مونده خواهرم پوکرفیسانه میگه هفته قبلم گفتی فلان روز مونده
از بس که منتظرم تموم شه 
از برنامه هام که نگم براتون:D  یادگیری 2زبان زنده ی دنیا.. فیلم کتاب خیاطی گیتار اشپزی گردش :||| میخوام تمام هنرا رو سه ماهه یادبگیرم :دی
چقد خندم میگیره از این اههداف تابستونه که همش برعکس میگذره:)))

+دو روز قبل اینقد حالم بد بود 5تا پیشنویس کردم وهیچکدوم انتشار ندادم اصن یه وضعی:|

اما خب ازمون95 رو دادم حالم بهتر شد:) میشه تو وقت اضافه هم کاری کرد*_^

همچین دل تو دلم نیس برای روز 9 تیر:)) امیدوارم به خوبی تمووومم شه:)

تا بعد از بازی با مراکش گفتم اسپا رو نمیبینم از نیمه دوم به بعد شاید اما بعد گوش دادن اخبار ودیدن بازیکناشون وحرفاشون فهمیدم  باس از دیقه اول دید :)) چیزی نیست باو کنکور هر ساله اما این 4سال یه بار:دی 
+البته من فقط جام جهانی ها رو 4سال یه بار میبینم اونم بازیای ایرانو .. اخرین بارم ایران ارژنتین دیدم:دی 
بنظرم مساوی میشیم:دی کاااش!!



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۰
هانا

نظرات  (۵)

من اینقدر برنامه ریختم برای تابستون فک کنم وقت کم بیارم (:
 اقا خیلی این انتظار داغانه :||

پاسخ:
اوهوم
داغان واسه یه لحظه اشه
☺☺☺
پاسخ:
:)) ^^
جمله اخرتتت منو کشتتت!!!!😂😂
اینکه گفتی جام جهانی هر چهار سال یباره ولی کنکور هرسال!!!😂😂😂😂
اصننن عالیییی بودددد :))))

+منم میبینم بازیارو
الحق ایرانو نمیشه ازش گذشت
قضیه حیثیتیه!

++منم 104 کار تو دفترچه م نوشتم که بعد کنکور انجام بدم
انجام میدیم نگران نباش 💪💪😂
فقط ایشالا کنکور خوب تموم بشه که با دل خوش انجام بدیم :((
پاسخ:
دیگه دیگه:))))

والااا :) 

104تااا اوووو بعدا چندتاشو بامنم به اشتراک بزار :)) خیلیههه من بیشترشو میخوام بخوابم:دی
ایشالا ایشالا:)
موفق باشی هانای عزیز ❤️❤️
پاسخ:
ممنونم سمانه جان:* تو هم همینطوررر
سلام:)
ایشالا امسال موفق شی:))
+منی که اصلا فوتبالی نبودم نشستم بازی مراکش پرتغال رو هم دیدم الان -_-
پاسخ:
سلام:) 
ایشالا ممنونم:)
کار خوبی کردی ..واسه تنوع خوبه:))  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">