بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

چیکار کنم بلاخره :///

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ب.ظ

ایمان میگه به صدای قلبت گوش کن ببین اون چی میگه 

بخدا که علاف شدم هی گوش میدم و چیزی نمیشنوم :/// 

بابا لامصب خب بگو حرف حسابت چیه من چی کار کنم:/

 حالم پریشونه :( 

فک کنم بخاطر اینه کم درس میخونم :(( 

برزخ بدیه :|  چون واقعا نمیدونم چی میخوام:| کدوم رشته؟ و اگه نشد بمانم!؟

اما شدنی نیس خب دیگه نمیتونم ۲۰ سالگیم رو هم حروم کنکور کنم ..

خیلی کارها هست که باید انجام داد و چشم بهم زدنی سی سالت میشه و یه عمر تلف کنکور شده :|  حیف نیس؟ نمیدونم شایدم حیف نیست:/

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۶
هانا

نظرات  (۸)

بشین دو دوتا چهارتا کن ببین که اونقدری علاقه داری و ایا واقعا چیزی هست که اگر موفق نشدی ارزش دوباره تلاش کردن براش رو داشته باشه یا نه. چیزی که بعدا بابت از دست دادنش خودت رو سرزنش نکنی..
اگر جوابش آره بود که اینکار رو بکن ولی اگر جوابش نمیدونم یا حتی حالا ببینم چی میشه هم بود بنظرم دیگه ارزش موندن نداره.
پاسخ:
درست میگی ...
باید روش فکر کنم 
ممنونم
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۰ امیررضا ڪرمے
ایمان میگه به صدای قلبت گوش کن ببین اون چی میگه 

به حرف ایمان گوش کن بقیه رو بیخیال
پاسخ:
میخوام گوش کنم اما اون حرفی نمیزنه:|
فقط اونجایی که به جای عزیزم نوشتم غزیزم  :||||
پاسخ:
:))) پیش میاد:))
:)) غزیییییزم تعداد روزای باقی مونده انگشت شمارن و یکم مشکل تر کرده کار رو ولی امیدت رو از دست نده 
پاسخ:
:)

بیشتر بی انگیزه شدم:(

سلام

ب این فکر کنین ک اگه خدای نکرده نشد باز فرصتش هست
مثل اون پیرمرد و پیرزنی ک در سنین بالا وارد  دانشگاه شدن

امیدوار باشید و تلاشتون بکنین
و البت قبلش توکل کنین و بسپرین دست اوس کریم
ان شاالله بهترین ها براتون اتفاق میفته
پاسخ:
سلام:)
اوهوم ولی دیگه برا ما سخته نظام جدید میشه :)) 
توکل به خدا ..درست ترین کار ممکن:)
ممنونم ..انشالله
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۸ آسـوکـآ آآ
به عنوان یه کسی که پشت کنکوری بوده
بهت میگم واقعا مثل کابوسه
تمام تلاشت رو بکن و تو این دو هفته جمع و جور کن و با توکل بر خدا برو سر جلسه
نگران نباش:-)
پاسخ:
واقعا همینطوره:(
انشالله 
ممنونم:*
حالا بذار کنکور رد بشه عزیزدلم.
اصلا به موندن فکر نکن. هر چی شد دیگه همین امسال ایشالا درست میشه :)

این فکر به موندن، انرژیتو میگیره. یه درصدم بهش بها نده
پاسخ:
درست میگی فکر ادمو داغون میکنه 
مرسی:**
حیفه... دیگه فکر موندن نکن 
پاسخ:
:(((( 
میترسم چون نمیتونم بفهمم قلبم چی میخواد:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">