بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

چقدر شبیه ارزوهامه!

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ب.ظ
یه ساعته دارم این پیج رو میبینم و میگم ..چقدرر شبیه رویاها و ارزو های منه ..درست شبیه تصوراتم!! 
ینی میشه حتی  نصفیش براورده شه ؟!!
و زندگی کسالت بار وروزمره ای نداشته باشم؟
واقعا نمیدونم ....
فقط میدونم خیلی دلم خواست:/

 لذت سفرهای متنوع و زیاد.. تجربه های لذت بخش ..سرخوشی.. کاری که دوسش داری و موفقیت و و و و...

 هعیییی..
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۵
هانا

نظرات  (۵)

۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۲ آسـوکـآ آآ
تلاش کن و امیدوار باش
چرا نشه :)
پاسخ:
دلار گرونه اقا اینو من نمیتونم درست کنم:دی
شاید ... :)
تلاش کنی میشه !
فقط نترس :)
پاسخ:
اری :)
مرسی ارام جونی:*
میشه و میتونی (:
پاسخ:
انشالله که بشه !!!!!!!!!!!!!
یکم بعیده اما :دی
اوووف چقدر خوبه ^_^
پاسخ:
اره یه چیزی اونور تر حتی :))
عجب پیجی!
من اینستا رو دوست ندارم. یه دلیلش اینه که وقتی آدم قشنگی زندگی بقیه رو میبینه، احساس بدبختی میکنه :|
پاسخ:
اره واقعااا عجب:|
اره اینم هست واقعا ..میدونی اون همه سفر چقدررر پول میخواد اونم با این گرونیه دلار:||  ولی دلیل اصلی من اتلاف وقت الکیه !
اما خب اینجور پیجا گاهی باعث میشه به خودت بیای و دنبال رویاهات بری اما چجوری ؟ منم نمیدونم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">