بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دایی یا عمو؟! مهمه واقعا:/ +احوالات کنکور

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ق.ظ

چند روز پیش یکی از اقوام مامان برامون حلیم نذر اورده بود چادر سرم کردم و وقتی دیدمش گفتم عه سلام عمو :|  کاش اون لحظه میمردم واقعا:|||

حالا این فامیل های مامانم حساسن که من دایی صداشون کنم :| قبلن مستقیما یکیشون اعتراض کرد وبه زبان بی زبانی گفت لعنتی من دایی تم :|

و من تو دلم گفتم من زبونم به عمو گفتن راحته :دی و دست به سینه گفتم چشم ببخشید:|

حالا همین عموی اخ داییِ که حلیم اورده رفت در ماشین وباز کرد که حلیم رو بیاره انگار که چیزی یادش افتاده باشه گفت:هم عمو هستم هم دایی (باخنده) ..اصلن فکر نمیکردم این یکی م  گیر بده .!!!با خجالت سرمو پایین گرفتم با خنده گفتم اره :/  :)))

 

+

استرس معمولا از قیافه معلومه ؟ که دوستام میگن خوشبحالت احساس میکنم اصن استرس نداری!  :| یا تیپ و قیافم رو میبینن میگن چقد سرخوشی :| 

اینقد اینطوری گفتن هی به خودم توجه میکنم ببینم الان چه احساسی دارم ! ولی مگه میشه استرس نداشته باشم ! لازم نیست که حتما غش وضععف کنم ..همیشه همین بوده هیشکی باور نمیکنه من استرسی دارم چون همیشه میخندم و سعی میکنم الکی شاد باشم یادم نمیره پارسال شب قبل کنکور یاد یه جوک افتادم و قهقه خندیدم مامانم گفت کسی که اینجوری میخده استرس داره اخه!  خب منم ادمم استرسم دارم:|

من :|

استرس:|| 

کنکور:))

مامان :دی


فقط 10 روز مونده ... 

اخ کی خلاص شم :| میدونم بعد کنکورم باز برای نتایج دهنم سرویسه اما خب الان یه جوریم انگار اوایل کنکورمه و وقت زیاده و روزی 5/6ساعت:|

پس بهتره زودتر تموم شه ! لعنت به کنکور 


++++++++

وای خدا تا یادم نرفته :))  رامبد مهران ...عشقن کنار هم :)))) ای خدا مهران مدیری چه خوبه *-* دیشب کلی میخندیدم و بوس براش میفرستادم:دی :دی

میگه همیشه ارومم ونمیترسم از چیزی چون خدا بخواد میشه نخوادم نمیشه :) خیلی این حرفش به دلم نشست:) البته خب حرف خود خداست توی قران که میگه چه کسی بازدارنده رحمت منه ..

خدا نخواسته من برم دانشگاه ...امیدوارم امسال بخواد و اون خوبی که خودش میدونه بهم و به همه مون بده :) 


عیدتونم مبااارک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۵
هانا

نظرات  (۲)

۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۹ علیــ ـرضا
فقط میتونم الان برات آرزوی موفقیت کنم 
پاسخ:
خیلی هم ممنونم :)
من دوتا عمو دارم یکی محسن یکی حسن. همیشه خدا اینا رو جا به جا میگم. اصلا انگار عمدی باشه گفتنش :|

چقدر دیشب خوب بود. کلی خندیدیم.
حرفاش هم خیلی خوب بود. خصوصا همون که نوشتی:)

۱۰ روزمونده. موفق باشی دختر! :)*
پاسخ:
خدا نگهشون داره.  :))
اره خیلی خوب بود ..اوهوم .عشقه عشق:)))

مرسی ارکیده جون :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">