بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

جام جهانی چشمهات

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

میدانی؟ از وقتی که چالش جام جهانی چشم هایش بیبن بلاگر ها به راه افتاده

قدم زنان میان خواندن منحنی الکتروکاردیوگرام.. میان خواندن ایات معارف!

در به در دنبال چشمهایت میگردم ......!

سرگردان میان ذهن اشفته ام به دنبال یک جفت چشم قهوه ای ام  که برق نگاهش در دلم شور جام جهانی بپا کند !

شباهنگام تصویر چشمان حک شده ات در افکارم  مجال خواب نمیدهند  

قهوه ی چشمانت بهانه ی بیداری من شده.. 

.

.

جام جهانی چشمانت اخر کنکورم را بر باد می دهد 

 

+مرسی از انیا جون برای دعوتش :) ..منم دعوت میکنم از ارکیده .تهمینه . یاسمین و امانیتا  :)  دلم میخواد جناب دچار رو هم دعوت کنم  :دی   


دیگه به بزرگی خودتون ببخشید ^_^ همین عاشقانه هم از من بعید بود!! کمرم رگ به رگ شد من برم استراحت کنم:)))


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
هانا

نظرات  (۱۵)

جام ۹۸ هم کنکور مارو بر باد داد....
ایشالا کنکورتون خوب بشه ☺
پاسخ:
98؟ یا 97 
مرسی شمام همینطور:)
چشماشو مشروط کرده به کنکورت شاید؟
ممنون که خواستی دعوت کنی :)
پاسخ:
 کار سخت شد که :)) 
خواهش میکنم :)مرسی شرکت نکردین:دی 
خیلى هم خوب بود:) 
نه دیگه امیدوارم کنکورت رو بر باد نده :|
پاسخ:
ممنوووون:)
خب چون مشترک مورد نظر موجود نمیباشد به باد نمیده ایشالا:))
:))) به به مرسی
پاسخ:
:))) 
خواهششش:)
جام جهانی چشمانت اخر کنکورم را بر باد می دهد:)
قشنگ بود(:
پاسخ:
:))
ممنونم :)
:) :)
پاسخ:
:)
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۰ آنیا بلایت
"قهوه‌ی چشمانت بهانه‌ی بیداری من شده..."
چی بگم من؟ *-* واقعا عالی بود:)) حالا بذار این کنکور تموم بشه، من میرم میگردم هی از این چالشا پیدا میکنم  و تو رو دعوت میکنم که کیف کنم با نوشته‌ هات *-* ^-^ ♡
پاسخ:
:)
فدای تو همش نظر لطفته :* 
یا اسطوخدوس:||     :)))))
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۲۰ امیررضا ڪرمے
الکتروکاردیوگرام?

اوه مای گاد

بزودی فونوکادیوگرام و...

آفبا زدیم حال کنیم با زیست و شیمی
پاسخ:
اوهوم..:))


:)
ابهتِ چشارو داری!😂😂
پاسخ:
بله بله&) 

:)
عـزیزم چه قشنـگ (:
پاسخ:
نظر لطفته :*
چه قشنگ نوشتی:)
پاسخ:
خجالتم میدی :) ممنونم قشنگ خوندی^^
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۱ آمانیتا موسکاریا🍄
لعنت به تیله های مشکی ای که کنکور بر باد ده:/

مخاطب داشتی؟! ;)
پاسخ:
لعنت:|

نه خیالیِ! از چشای بازیگر مورد علاقم کمک گرفتم :دی :)) همشم نگرانم نکنه یه وقت در اینده رنگ چشماش فرق کنه و متن رو ببینه و اونوقت بیا ودرستش کن:/   :)))

کنکورم را بر باد می دهد :)))) این قسمتش عالی تر بود :-)
پاسخ:
والا  :)))  
 مرسی عزیزم :*
خیلی قشنگ نوشته بودی هانا جان :)
پاسخ:
قطعا تو قشنگ خوندی عزیزم:* مرسی :)

منتظر پست تو هستیم^_^
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۹ آسـوکـآ آآ
خدا قوت پهلوون که تو این فشارهای نزدیک کنکور هم به فکر چشم های یاری :دی
پاسخ:
سپااس :))
یار مجازیِ نداشته:|  خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">