بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

این دم اخری...

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸ ب.ظ

این دم اخری هیچ کنکوری نباید از اتاقش جز موارد ضروری بیرون بیاد وجز موارد ضروری حرفی بزنه 

زیرا به دلایلی:|

کافیه که از تمام خواسته هات وکارایی که میخوای 8ام به بعد انجام بدی بگی

با جمله تند فعلن به فکر درسات باش و فکرتو مشغول نکن ..همش دوهفته ت مونده مواجه میشی :|

همینم مونده بگن وقت استراحتت درس بخون:/  چون نه تلوزیون ببینم نه گوشی نه اهنگ نه بخوابم:|   

اصن یه وضعی !!!!!!!!

واسه همین من تا از دهنم پرید چقدررر دلم برای باشگاه رفتن تنگ شده همون جواب بالا رو شنیدم و بلافاصله برای اتمام بحث گفتم اشتباه کردم:|

امروز برای ساعاتی روژا برگشت ..اصلن دلم براش تنگ نشده بود ..خیلی مصنوعی خوشحالیمو از بازگشت چندساعته ش نشون دادم میدونی این من نبودم ..چون امروز حتی حوصله خودم رو هم نداشتم ... چه انتظاری از یه ادمی که نزدیکای کنکورشه میشه داشت همین که دعوا راه نندازم خوبه به خدا:| هر سال مدت کمی مونده به کنکور یه جرقه کافیه تا شدیدا عصبانی بشم و دعوا راه بیفته معمولن هم این جرقه رو کسی نمیزنه جز خودش:|  همشم هشدار قبل از طوفان میدم اما کو گوش شنوا ..


چه حال عجیب وگند ومزخرفیه .

دوهفته مونده همین قدر که داره به سرعت برق وباد میگذره ..همون قدر اروم و همون قدر زجر اوره  

مینویسم که بگم حالم پشت کنکور خوب نیست وسالها بعد که اومدمو گذشته رو مرور کردم نگم اخ چه دوران خوبی بود که اگه این حرفو زدم همچین بزنم...:/// والا... نکبت تر از این زمان نیست اصن:| 


ولی میخوام بگم دلم تنگ شده ..تنگ باشگاهم تنگ ورزش تنگ دویدون ..فیلم گردش مهمونی..گروه هشت نفره دوستانه مون و...

حالم از کتابام بهم میخوره ! همونقدرم تشنه ی خوندنشونم :|| پر از پارادوکس شدم

هعییییی :/



۹۷/۰۳/۲۲
هانا