بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

نباید خراب شه

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ب.ظ


خیلی بده...

من اینو واقعا درک میکنم 

گاهی روزا با دیدنش به خودم میام که تلاش کن تو واعا میتونی بشرطی که تلاش کنی در کنارش اما گاهی سرکشی میکنم لجبازی میکنم و نمیخونم 

میخوام فردا وقتی ساعتم زنگ زد بلند شم از تخت وبرم درس بخونم نه اینکه دوساعت بعدش تازه بیدار شم و به خودم غر بزنم

چرا بی انگیزه شدم واقعا :|||||

دارم از اون چیزایی که حقمه ولیاقتشو دارم دست میکشم ...حیفه بعدا حسرتشو بخورم هر چند از بعد عید یه روزایی بود واقعا سوختن دوهفته از عید یکی دوهفته از اردیبهشت یه هفته خرداد ..سرجمع میگم !!! اگه الانم کم کاری کنم چیزی نمیمونه! از همین وضعی که دارم داغون تر میشه. تمام تصوراتم خراب میشه

از اینکه لاکپشتا ازم سبقت بگیرن خیلی سرخورده میشم خب! پس نباید معطل کنم

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
هانا