بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ارامش...

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

از دیروز روژا رفته خونه مادری و الان ارامش فضای خونه رو پر کرده :))

هرچ قدر عاشقش باشم ودلتنگش بشم اما الان جدا لازمه نباشه از بس پرچونه اس این دختر :|||| باید برم از دختر عمو ها ودوستا.. مامان وبابا وغیره وغیره به خاطر پرچونگی های دوران راهنماییم عذر خواهی کنم که مغزشونو میبردم:/ چقدم فکر میکردم ادم باحالیم (بودما:دی)

این بچم که راه میره نظر منو میخواد رد میشه میاد ماچم میکنه و حرفای الکی و خنده و و فوقش دست از سرم برداره میره از تی وی جومونگ میبینه منم دلم قنج میره و میرم باهاش چند دیقه ای میبینم

اگر میخواهید به اهدافتان نرسید با خواهرتان صمصیمی باشید:| از ان صمیمی ها که بقول ارکیده تمام خل بازیام با خودشه:|

ولی جدا فعلن راحتم :)))))) اخییییییش :))) 

سکووووت*___*

++ از فردا میترکانم ساعت مطالعه را.. حتما میشه ^_^

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
هانا

نظرات  (۶)

۲۲ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۸ علیــ ـرضا
بهترین موقعس برای لذت بردن از این آرامش 
پاسخ:
دقیییقا .
حالا اینا فردا امتحانشون تموم میشه میاد میشینه فیلم
میبینه من هی حرص میخورم ((:
پاسخ:
درست مثل وضع من
پس از این آرامش استفاده کن :)
پاسخ:
اوهوم باید نهایت استفاده رو برد:))
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۹ آنیا بلایت
دقیقا وضعیت من و خواهرمه =)) خواهر منم کلاس هشتمه و کلییییی پرحرفه و منم با اشتیاق میشینم پای کلی از حرفاش و همیشه مامانم عصبانی میشه که نمیذاره درس بخونم =)))
پاسخ:
عزیزم=))
اره منم خیلی عصبانی میشن و متوصل میشن به تفرقه افکنیمون! یکی تو اتاق بمونه یکی بیاد پذیرایی :)) ..البته گاهی هم تقصیر خودمه دلم میخواد حرف بزنیم و من بحثو شروع میکنم :))
ای بابا این کنکور چه میکنه! روابط خانوادگی رو هم ریخته بهم :دی
پاسخ:
تفرقه انداخته خخخ :)) مرگ بر کنکور:|
D:
موفق باشی D:
پاسخ:
:d
مرسی جانم توهم همینطور:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">