بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ریاضیِ دوست نداشتنی +یک توصیه کنکوری

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ق.ظ

من کاملا موافق صلح ودوستی ام ...یکم افزایش بیاب جانا :|||

ریاضی یقینا زاده ذهن یه ادم بیخود وبی خاصیت و حال گیر  بوده:||   متنفرم وقتی که نمیتونم سوالاتتو حل کنم ..اما وقتی که حلت میکنم انگار دنیااا رو فتح کردم!

کلن تلخی خیلی تلخ از اون تلخای باکلاس نه ها ...درست مث ته خیار:|| بی کلاس :/

هیچ راهی ب ذهنم نمیرسه فقط امیدوارم این سه هفته باقی مونده بتونم یه کاریش بکنم -__- 

از من میشنوین هیچ وقت مطالب ساده رو کمپلکس برای پاسخگویی انتخاب نکنین چون ممکنه سخت بیارن و دهنتون  سرویس شه:|(توصیه های یک عدد زخم خورده) پس از همون اول سال برید انتگرال بخونید یا حتی مثلثات :| کنارشم مطالب اسون تر را بگنجانید...


+ امشب اگه میشه منو هم لابه لای دعاهای قشنگتون یاد کنید 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۵
هانا

نظرات  (۱۱)

ریاضی همین جوریه فقط زمان حل شدنش عالیه :)) 
پاسخ:
خیلی کم پیش میاد اونم:))
همیشه تو درس ریاضی و فیزیک دست به سینه بودم
الان هم باید دست به سینه باشم :)
پاسخ:
:))
من هیچوقت گوش نمیدادم چون نه علاقه نداشتم نه از معلماش خوشم میومد :|
امان از دست این ریاضی -_-
پاسخ:
امااان-__-
تلخایِ با کلاس! :| 😂
پاسخ:
:| :))
اگه هندسه رو نپیچونن میشه :)
عزیزم :)) ان‌شاءالله موفق باشی مهربون ^_^
پاسخ:
من دیگه حرفی ندارم:||  :)))
مرسی حوا جان توهم موفق باشی :*مهربونی هم از خودته :)
شوخی نکن هانا :|
ریاضی رو شاید بشه 100 زد ولی فیزیک هرگز :|
پاسخ:
جااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 100
من سرمو بکوبم به دیوار پس:| 
دوتاشو نمیشه اخه:/  چرا شما حل کردنی هاتون توپه اخه :دی
۱۵ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۴ آمانیتا موسکاریا🍄
من هم کاملا مخالفم:)
اینی که گفتی فیزیکه...ریاضی عشقه، نفسه:))))
انتگرال، ماتریس، آمار، احتمال، حد و پیوستگی، مشتق، نامعادله، لگاریتم،
اینا آسونن.. سوالای کنکور رو حتما حل و بررسی کن راه میفتی:)
مقاطع هم یک سوالش خوبه:)
پاسخ:
حل کردنی ها خر اند :/ 
فیزیکم همش ریاضیه اما بهتره بنظرم :/ میشه باهاش کنار اومد!
امار سوالاش سخت میشه خودش اسونه سوالش سخت:|
اگه بتونم انتگرال بخونم خوب میشه مشکل کمبود وقته :||| برای ریاضی کاهلی نمودم:"(
ممنون:)
ولی نسبت به سایر درس های دیگ ماندگاری بیشتری داره و از تیپ های خاصی برخورداره....
پاسخ:
بله خب چون حفظی نیست ..خیلی بد تیپه لعنتی :||| 
فقط اون فتح دنیا که گفتی:))
پاسخ:
اصن حس پروفسور بودن میکنی با حل مسئله ها:دی
تلخ بی کلاس :))

موفق باشی الهی :)
پاسخ:
واالااا:))

مرسی عزیزم همچنین خودت:*
Man ham kamelan Bahat movafegham 
 In riyazi ro aval sal daste kam begiri moghe  emtehana mimuni tush mesle cheeeeeeeeeee
پاسخ:
میبنی تورو خدا :(
اوهوم باید از همون اول روش کار کرد که تثبیت شه-_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">