بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

اخرین تکه کیک شکلاتی !

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ب.ظ

سالی ی بار مامان راضی میشه برام کیک کاکاویی بپزه که اونم هر بار بعدش میگه چیه این سیاه و تلخه :|||  دیگه از این درست نمیکنم

[تلخ نیس والا=| ]

الان از اون سالی ی باره ی تکه اش مونده:( نمیدونم بخورمش یا نگاهش کنم ؟!

هر بارم گازش میزنم نگاه میکنم ببینم چقدر مونده:)))) 

خوبیه کیک کاکائو اینه کسی شریکم نیست خخخخ و با حوصله همشو خودم میخورم و دیر تموم میشه:دیییی

خلاصه توی خونه ی گل و بلبل(!) ما خیلی ب سلیقه ها احترام میذارن اصن =|


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
هانا

نظرات  (۸)

کیک کاکاویی💜💜
عالیهههه😍
پاسخ:
:)) خیلییی
نمیدونم چرا دوست ندارم!یه بارم کیک فنجونی درست کردم خیلی خوب شد اما خب کاکائو داشت کلا بخشیدمش به همسایه D: بنده خدا فکر میکرد من چه همسایه مهربونی م.^_^
پاسخ:
:))) 
داریم واقعا ؟ میشه؟ اما من عاشقشم^_^
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۰۶ آنیا بلایت
نخور جانم :| آدرس پستی رو برات خصوصی میفرستم ، فردا صب دم خونه‌مون باشه لطفا =| ♡ :))))))♡♡♡
+نوش جونت ^-^♡
پاسخ:
یه تیکه اس ها:))  شما امر کنید بانوی من:))))
قربانت:) 
نکنین این کارا رو با دل ما :|
:دی
پاسخ:
قربون دلتون :دیییی  چشم:))

به به (:
اصن هرچیزیی که توش کاکاوو باشه خوشمزس (:
حیف صورتم جوش میزنه وگرنه نمیذاشتم یه چیز کاکاوویی رو زمین بمونه (((:
پاسخ:
:)
خواستنی میشه:))
من توجهی نمیکنم دکترمم گفت نخور من میخورم :/ بیخیااال:دی حیف نیست :| فقط شکلاتش رو کمتر میخورم از بقیش نمیگذرم!

همینجوری ادامه بدین ، آفرین D:
پاسخ:
:))))
بخور مارو هم یاد کن:/
پاسخ:
یاد کردم که پستشو گذاشتم:))
کیک کاکاویی که روش شکلات کاکاویی براق ریخته باشن خیلی خوشمزه است...
پاسخ:
اخ اخ اخ (لحن ارسطو :دی) عشقه اصن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">