بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین!

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵ ب.ظ

پر از حرفم اما نه وقتی برا نوشتن هست نه نتی ...

از روزایی بگم که مشتاق ورق خوردنشونم ..مشتاق ازادی خلاصی از شر استرسای گاه و بیگاه ...سوالای ازار دهنده چقد خوندی و چی خوندی که بخاطرش امروز حاضر نشدم برم خونه مامان بزرگ¿!

و اما

اخرین روزای ۱۹ سالگیم ....

حس عجیبیه !چون هم استفاده کردم(سه ماهشو:\ )هم بقیش پشت میله های کنکور گذشت!! و اصلن جالب نبود ..بد هم نگذشت البته!!

احساس بزرگ شدن میکنم ..چطور؟ چون احساس میکنم دیگه از اینکه بچه ها خاله صدام کنن ناراحت نمیشم و تازه کیفم میکنم !!!!!!!!!

وگرنه کودک درونم هنوز کاملن فعاله و خودم همون ۱۷ \۱۸ سالگی موندم و بیش از این نمیتونم قبول کنم 

چشم بهم زدنی من ۴۰ ساله خواهم شد=\ نمیتونم تصورش کنم وقتی جوونیای یکیو میبینم و الانشو مقایسه میکنم ناراحت میشم و میگم چه حیییف ینی منم....فکرشم ندوست


باورم نمیشه فقط سه هفته مونده !زود گذشت ...بهتر از سال قبل گذشت شاید واسه همین زود گذشت امیددارم خوب هم تموم شه

من خیلی برام مهم نیست دیگه و گاهی فکر میکنم از راه های دیگه هم میشه ب اهدافم برسم و خدا هم باهامه 

فقط مامان بابارو راضی و خوشحال کنه منو هم یجوارایی بله:دی 

خودم که علوم تغذیه دوس دارم تا ببینم خدا چی خواد:|

از کلاس ما خیلی دانشجو نداشتیم و مشتاقم ببینم شغل اینده دوستام چی میشه فعلن پرستار ماما حسابدار مهندس پزشک داریم عکساموونو که میبینم رو قیافه بقیه ی کنکوریمون علامت سوال میبینم:))))

قراره سعی کنم روزای اخری بکوب بخونم بر خلاف هفته هایی که کم کاری داشتم -__- و کمتر بخوابم  =\\\\\ خوابم میاد الان!!!دی

اخ که چقدر مشتاق بسته شدن پرونده کنکورمم ....

حیفِ این عمر:((   هرچند  جوانی کجایی که یادت بخیر  شِری بیش نیس ! چون کار خاصی هم نمیتونم بکنم :/ و نتونستم! فوقش مسافرتی کتابی فیلمی چیزی... جدا مسن تر ها چیکار میخواستن بکنن که برگدن اون دوران انجامش میدن؟ بگن بلکه ما حسرتشو نخوریم ،والااا!!! 

++ستاره هاتون چشمک زنان منتظرن ..بخشش باشه:-)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
هانا

نظرات  (۵)

:))
پاسخ:
:)
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۰ آنیا بلایت
پیشاپیش تولدت مبارک :) امیدوارم بهترین ها در انتظارت باشه ^-^♡
مطمئن باش به هدف قشنگت میرسی عزیزم ♡♡
پاسخ:
خیلی ممنووون انیا جون برای خودت بیشتر:*
انشالله:)
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۸ علیــ ـرضا
بیخیال این جهان ! 
پاسخ:
شاید.. :) 
بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین   کاین اشارت زجهان گذرا مارا بس...
پاسخ:
:) 
هیچی تابستون بعد کنکور نمیشه!
خیلی کیف میده :)
پاسخ:
چی گفتیی ...اره واقعا:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">