بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

میگذرد..میگذرد :/

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۹ ب.ظ

ب امید روزی که دیگه هی کاغذا رو برای برنامه ریزی خراب نکنم=\\

خیلی وقت گیر و اعصاب خراب کنه .... بنویس پاک کن فکر کن بشمار بنویس درستش کن بررسی کن =\ نفسی از سر اسودگی-__-

اما دیگه خبره شدم:)


+هنوزم جا برا پیشرفت هست ..بخونیم! دست نکشیم:)

++شام رو برا رضای خودم حذف کردم ..خیلی سخته چون معتادش شدم:// 

بعدا نوشت : مغزم مشوش و قاطیه دوس دارم بکوبمش ب دیوار ..مثل ی مخزن پر درحال ترکیدن و حتی انفجار -__-


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۱
هانا

نظرات  (۶)

بشمار بنویس ازهمشون سخت تره -_-
پاسخ:
-______-  سخت واسه یه لحظه اشه حالا فک کن وسط هفته بفهمی مشکل داره:دی
این برنامه نوشتن رو نگو که شدم مدیر بحران تو هر شرایطی برنامه ریزی ولی ...
الان دیگ هیچ برنامه ای به ذهنم نمیاد کلا دارم گیج میزنم....
موفق باشید:))
پاسخ:
ایشالا هرچه زودتر ب خوبی وخوشی خلاص بشیم:) 
اوهوم میفهمم-_- از کسی کمک بگیر 
همچنین:)
تحمل کن عزیزممم سخت میگذره ولی خب خواهد گذشت!
پاسخ:
سخت میگذره.. اما ملالی نیس:|
یکم دیگه مونده:)
پاسخ:
اخ اخ اخ 
۰۲ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۲۹ علیــ ـرضا
نزن به دیوار 
پیش میاد 
پاسخ:
باشه:|
هـمچنین ):
پاسخ:
هعییی:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">