بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

امروز+مسئولیت طرح سوال :دی

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ق.ظ
از صبح مث ادم شروع کردم به درس خوندن اما طولی نکشید:|
ظهر بابا حالش خوب نبود و مقاومت کرد ودکتر نرفت تا اینکه بعد از ظهر مامان نوبت گرفت 

این خواهر از خدا بی خبر منم مگه میذاره درس بخونم نشسته پای تلویزیون دابسمش میبینه منم نشستم باهاش دیدم -__- :دی
بعدم اپارات کفاف نداد رفتیم اینستای طرف(محمد امین کریم پور) آی خندیدیم :)) خداییش خیلی باحاله

زنگ زدم مامان گفت بابا باید امشبو بستری شه :( نمیدونم چرا؟؟ شاید از بس این کلید اسرار و...اینا دیدم روم تاثیر گذاشته هی گفتم خدا... نکنه من اشتباهی کردم! غلط کردم -_- بابامو خوب کن قول میدم نمازامم بخونم کامل:|
تو حموم همش داشتم به نبود وحشتناک بابا فکر میکرردم مگه میشه تحمل کرد! نمیدونم چرا خود ازاری دارمو اتفاقای بدو تصور میکنم:((

بابا زنگ زد وگفت براش سوالای امتحان فردا رو تغییر بدم شبیه اون کلاس نشه .......نوشتم نوشتم بعدش یه لحظه از خودم بدم اومد ! گفتم چه منفور !!! اینا چیه مگه سر اوردی خودتو جای اون بدبختا بذار:/  معلم سختگیری هستم :|  خلاصه برای شادی ودر امان ماندن روحم و فحش نخوردن و امرزش تک تک تغییرشون دادم-__- بعدش جیگرم خنک شد^_^ باشد که یه جایی بدردم بخوره:))


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴
هانا

نظرات  (۵)

ایشاالله زود خوب شن .
این خواهرا ادم و از درس میندازن ((:

پاسخ:
مرسی یاسی جون
اره :||| خیلیی!
کلید اسرار :\😀
انشالله زود حالشون خوب میشه :))
پاسخ:
-___-

ممنونم عزیزم بهتره الان:*
آسون کردی سوالا رو؟
آورین‌:)
پاسخ:
اوهوم:) اما همش شک داشتم نکنه برا من اسونه فقط خخخ

^_^
کلید اسرارو خوب اومدی :)
پاسخ:
والا :))
خخخخ پست باحالی بود 
البته انتهاش !
ان شاءالله حال پدرت هم از روز اولش بهتر بشه :)) ان شاءالله ان شاااااء الله 

وای نگو کلید اسرااارررر 
مردم از خنده 
منم عین تو اَم
تازه علاوه بر کلید اسرار ، سریال شاید برای شما اتفاق بیفتد هم میاد تو ذهنم :| خخ
پاسخ:
:))
ممنون محدثه جون  ایشالله:*
اصن یه وضعی ://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">