بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تو نباشی چه کنم؟!!

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

اول کار باس حسابی سر و روی وبم و ماچ کنم ماچ محکممم!!!

 که نبودش این چند وقته کلی اذیتم کرد نمیدونم چرا سایت برام بالا نیومد ! دلم خوش بود کلا خرابه و کسی نمیتونه آپ کنه و الان با ی حجم عظیمی روب رو شدم:/

حتی توی تقویم هم نمیتونم مث اینجا راحت باشم 

هفته خوبی بود اما دو روز آخر هفته دوباره ب مینیمم و صفر رسیدم ! (مهم نی:دی )

باوجود اینکه دوهفته قبلت نخوندم و فقط هفته آخر خوندم اما استرس نداشتم برا آزمون شب رفتم اینستا یکی از بازیگرای مورد علاقم(سونام کاپور محض برطرف شدن کنجکاوی احتمالی:)) عروسی کرده بود و اینقد ذوق کردم و خوشحال بودم که میگفتم جام خالی کااشکی منم بودم اونجا :( خوش بحال اینا بخداا!  چندین روز هی جشن عروسی میگیرن و برا ما همش نصف روزم نی که اونم مث اینا نیست همه ریختن وسط و خنده و رقصو!نبودید ببینید پدر عروس چه میکرد :))) 

بعدش کل شب تا وقتی خوابم برد فک کردم چرا با فلانی عروسی نکرد این چرا خو:)) شب دیر خوابم برد خیلی عجیبه انگار کلن بدنم تنظیم کرده برا آزمونا خواب دیر مهمون چشمام بشه!

*منی که خیلی خوابالو م و روی قهوه رو کم میکنم:دی 

بعد از ازمون با خوشحالی بی دلیلی بلند شدم بیرون رفتم جدا فک کنم دیوونه شدم !با وجود خراب کردن اختصاصی ها ی جوری بودم !!!!!! جلو آینه سالن شالو مرتب کردم _موهام کلی بهم ریخته بود خودم متعجب شدم_ خسته نباشید گفتم اومدم بیرون ریا نباشه پشت سر یه ماااشاااللله شنیدم (ندیده بگیرین که ذوق کردم :دی وقتی ذوق میکنم خندم میگیره کلی خودمو نگه داشتم اومدم بیرون سوار شدم اما لبم از زور خنده کج و کوله میشد :)))

تو راه که بودیم ی ماشین دل تو دلش نبود ازم سبقت بگیره ..دور از چشم بابا ی کم اذیتش کردم بعد راه دادم بره بعد از ته ته دل خندیدم برا بابا تعریف کردم با هم خندیدیم:)) 

وقت رانندگی داشتم فکر میکردم چقد دلم میخواد ی روز برم رالی شرکت کنم!!

چقد کارا هست که دلم میخواد انجامشون بدم ینی میشه؟.....

+بعدا نوشت اضافه کنم شبکه نسیم ی تیکه فیلم نشون داد بی نام و نشان حالا من هی سرچ میکنم سینمایی سرقت ماشین توسط دو برادر جذاب:/ کلی با خواهرم خندیدیم از این سرچام:/

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
هانا

نظرات  (۱۳)

نمیدونم چرا وقتی گفتی خندم گرفته منم لبخند اومد رو لبم :))
پاسخ:
عزیزم :))
ماشالله D:
پاسخ:
:d
خواهش میکنم عزیزم 💜
احتمالا خوش عکس نیستن :))

پاسخ:
:*
اونم هست حتی و جادوی گریم خخخ 
فک کنم اسم فیلم overdrive عه. 
پاسخ:
اره دیدم خودشه! خیلی ممنووون :)
اما بازیگراش ب جذابی فیلم نبودن :| خخخ
خخخخ سرقت ماشین دو برادر جذاب😂😂😂👌⁦✌️⁩
موفق باشی عزیزم:) 🤗
پاسخ:
این دوتا جذاب:d نقشه دزدیدن یه ماشین رو داشتن از شهر مونت کارلو که مال فرانسه س حالا بین بازیگرای اوناهم پیداش نکردم:دی
ممنونم توهم همینطوور:) 
ایشالا موفق باشى و این روز هات هم به خوبى بگذرن:))
رالى تجربه خیلى جالبیه .چرا نشه اگر بخوای حتما میشه و میتونى شرکت کنى :)
پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم انشالله 
اوهوم*_* کاشکی..
سرقت ماشین توسط دو برادر جذاب ((:
واییی هان‍ا (((: 


پاسخ:
 این تازه خوب بود:/ :)))
:*
با آرزوی موفقیت رقیب جان
پاسخ:
همچنین شما رفیق جان:)
خبه خبه ازمون خوب دادی؟؟؟ایشالله خوب باشه🙏
بنظرم اگه فیلمه هندی بود قطعا نتیجه سرچت درست میشد😑
پاسخ:
نه والا :)) بعدی ایشالا(از اول سال همینو میگم:))
نه بابا چیزایی که من سرچ کردم خود گوگل تعجب میکرد:دییی خیلی میخواستم بدونم هنرپیشه مردش کی بود:دی
عیب نداره این آزمون واسه جمع‌بندی خیلی زود بود.

قربانت :)
پاسخ:
میشه یکم امیدوار بود:)

چاکریم:)
موفق باشی عزیزدل
ایشالا هر روز آماده تر از قبل باشی :)
پاسخ:
مرسیی ارکیده جون:* 

من چک کردم سوال‌های آبجیم رو
جز ریاضی که اصلاً استاندارد نبود بقیه خیلی عالی بود :)
ادبیات رو توی ۱۰ دقیقه میشد ۱۰۰ زد :)

ان‌شاءالله که موفق باشی عزیزم :)
پاسخ:
تو که خیلی کارت درسته :) ادبیات من زبان فارسی نمیخونم ارایه هم بلد نیستم پس نمیتونم 100بزنم:دی
شیمی هم سخت بود والا شایدم من کار نکردم:| ریاضی من فقط دومبحث خوندم که سوالای اون دوقسمت اسون بود-_-

خیلی خیلی ممنون حوا جون توهم همینطور:*

موفق باشی عزیزم
این چدو ماه رو قوی باش و بذار به خوبی تموم شه و بهترین اتفاق رقم بخوره :)
پاسخ:
ممنوون اسوکا جون:)
سعیمو میکنم:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">