بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حال خوب

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ق.ظ

وضعیت روحی = توووپ 

خداروشکر ...چقد بود منتظر این حال خوب بودم=\ 

دیروزم رفتیم تفریح و کلی خوش گذشت ...شبم رفتیم پیش عاطی چش روشنی دختر نو شکفته ش =) و با دخترا الکی خوش بودیم:)))

حسن ختام حال بدم بود اصن :))

خوابمم چند روزه که حالم خوبه کم شده و مناسب ^^ دیگه اماده و شارژم برا درس خوندن 

کمی دیر شد ولی مهم نی:) 

خوشحالم اینبار که میرم کلاس زبان پوکر نیستم و میگن خوبی با لبخندی کشدار میگم ااارهه مرسی :)) برا مشاورم هم نگران نیستم اینقدر احساس سرخوشی میکنم که میتونم سرمو بگیرم بالا بگم این هفته م نخوندم زیاد واسه همین گزارش ندارم=\ خخخ اما دیگه خوبم و میخونم


+بعدا نوشت ۹۷/۲/۱۴

من که خوب بودم اما جو کلاس سنگین بود منم یجوری شدم وهمش لحظه شماری میکنم کلاس تموم شه!ی جوریه اصن... معلم بچه ها:/ 

تحمل قیافه های پوکر و مضطرب بچه ها و قیافه گرفته و نصیحت گر استاد گرامی رو ندارم !  :/ 

ی احساسی از قبلنا داشتم که هنوزم دارم ... همه معلما و مشاورا ب دانش آموزای زرنگ بیشتر اهمیت میدن و وقت بیشتری میزارن براشون !

این مدته من نشد خب درس بخونم و حالم بود تابلو مشاورم ی جوری شده و مثل قبل نیست اما اصلننن برام اهمیت نداره و گاهی دلم میخواد بگم مرسی تا اینجا بودی دیگه نمیخوامت:/ ایششش حیف که خجالت میکشم بگم برنامت رو بزار تو کوزه آب ش رو بخور :d  بگم چی شد برنامه شخصیت تو که به همه مون یه برگه دادی -___-‌  خلاصه که راضی نیستم نصف اون پولم برات زیاد بود و دیگر هیچ:|

+فصل آغازیان خر است ی بار میخونم نفهمیدم قیدشو میزنم ۱۱ پیش هم نمیخونم میرم قبلارو تست میزنم لاقل اونا رو کامل بلد شم! کم تسلطی نشه دودش بره تو چشمم:/ 


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۳
هانا

نظرات  (۹)

اخ اخ
منم ویروس و باکتری رو دوست دارمااا ولی از قارچ و اغازیان متنفرررم مخصوصن قارچا ! باز اغازیانو میفهمم فقط نمیتونم حفظش کنم بس که قید داره و قاطی پاتیه اما قارچا رو که دیگه اصلن نمیفهممممممم! چرخه های تولیدمثلی قارچا که میبینمااا از هرچی قارچه متنفر میشم!
منم فعلن دست به این دوتا فصل نزدم :/
باید یه فکری براش بکنم
هوفففف
پاسخ:
واقعا هوووف:/ 

توام همینطور عزیزم :)) توی همین مدت کم کلی بهره ببر و این حرفا
پاسخ:
^__^
دو ماه مونده
این دو ماه رو هم قوی باش
به امید تموم شدن :)
پاسخ:
ایشالاا:) ممنونم:*
نه مهربون
کنکور ندارم :))))
پاسخ:
خب ب هر حال موفق باشی:)))
الان حدود هشت ماهه تصمیم گرفتم برم پیش یه مشاور تحصیلی باهاش مشورت کنم نمیشه :| :)
اراده کن جانم امیدوارم که به بهترین شکل کنکورت رو پشت سر بذاری :))
پاسخ:
خوبه نرفتی پول حروم کرده هر سوالی داری از خودم بپرس تجربه ۴.۵تا مشاور و سه سال کنکوری بودن خودم:/ :دی
مرسییی (تو کنکور داری؟مطمئن نیستم ؟؟ موفق باشی :)))
با آرزوی حال خوبیه همیشگی و حس خوب و خوشگل :)))
پاسخ:
همچنین برای همه دوستای خوبم :*
آفرین هانا گلی :)
ولی حفظیات رو حذف نکن  !
پاسخ:
:*
-_- مسئله این است:/
چه پست خوبی بود که حالت خوبه :)
پاسخ:
ممنونم ارکیده جون:)
وای اغازیان بهترینه:(مفهومی نیست فقط حفظیه:||| اصلا از ویروس به بعد واسه من عشق بود:((((
پاسخ:
ویروس آره اما این نه:// همش ژنتیک و قید و گیاهی قاطیه :'(( 
من هرچی به گیاه ربط پیدا کنه بدم میاد:| +اینکه بعد دوسال دارم این فصل میخونم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">