بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

بلاخره بغض لعنتی ترکید

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ب.ظ

امروز داغون بودم و دعوا راه افتاد با خواهرم 

 از صبح اعصاب نداشتم بهش گفتم که ی وقت دعوا نشه که شد

بعدم اون بغض لعنتی ترکید و شر شر بند نیومد خدارو شکر تو خونه ترکید عاقا هر لحظه گریم شدت گرفت و دلم نخواست بند بیاد بلکه تماما خالی شه و دیگه نیاد ...خصوصا جلو مشاورم اصلن نمیخوام تاریخ تکرار شه از خودم بدم میاد نمیتونم اشکمو کنترل کنم -_- 

بابا نذاشت خونه بمونم و کلی اصرار باید بیای ... رفتیم بیرون و بهدش 

خرید کردم انواع دمنوش و قهوه :)) گشنم بود،دلم خواست کل فروشگاه رو بیارم حتی شامپو خخخخ وقت گرسنگی خرید ممنوع:/ 

ایمانم دیدم فدااا ش(اینو وسط برنامه گفتم:)))

این دومورد آخر حالمو خوب کرد الان بهترم  ایشالا هفته خوبی پیش و روئه


+ببخشید نمیشه خیلی بیام و کامنت و از این حرفا 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۷
هانا

نظرات  (۵)

خدا رو شکر که حالتون خوب شد
پاسخ:
مرسی از لطفتون:)
اهل دمنوش نیستم ولی خرید قهوه حال منو حسابی خوب می کنه:)) 
ناراحت چرا؟ 
دلت تر باشه دختر *__*
پاسخ:
امتحانش بد نیست;) کلا خرید حالو جا میاره*_*
بیخودی! نامعلوم الریشه  -_-
همچنییین عزیزم:*
بله خیلیم خووووب،ایمان رو هم دیده.😂
پاسخ:
:))
آره دیگه وسط خرید ساعت ۸شد عجله ای برگشتیم نگو اونم توی ترافیک بوده برنامه دیر شروع شد:))) خیلی حرفای خوبی میزنه 
گریه بد نیست گریه ت گرفت بشین کلی گریه کن سبک شو
دمنوش :))) دمنوش بِه *-*
حالت همیشه خوب باشه عزیزم^^
پاسخ:
مدتی بود نمیتونستم گریه کنم!
:))) دمنوش قاطی گرفتم (ترکیب بهار نارنج اسطوخودوس به لیمو گاوزبان ووو :دی آرامش بخش )
تو هم همینطور مرسی:*

عزیزم...
ایشالا هفته فوق العاده ای داشته باشی :)*
پاسخ:
تشکراات:**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">