بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

پسرفت پسرت پسرفت 

دقیق دارم یه راه رو برعکس میرم 

ترازم از اولین آزمونی که دارم پایین تر اومده 

اختصاصی هام نابوده ..حالا برا شما  نابود ۴۰-۵۰ اما من زیر ۱۰

میدونم نتیجه نخوندنه توی این ایام از بعد عید اما هرچی هست امشب بعد دیدن کارنامه احساس میکنم ب آخر خط رسیدم بزور خودم رو سر پا نگه داشتم که امیدم و از دست ندم خودمو نیازم 

اما مگه میشه ؟!!!

حتی ممکنه اون حداقل هایی که میخوام رو نیارم 

میترسم از حرفایی که بعدا خواهم شنید "سه بار کنکور داد اخرش فلان رشته !

کاش سال قبل ب کم قانع میشدم اما میدونم الانم بر گردم پررو پررو میگم نه من این؟! نه نه 

بشین باووو اینو مینویسم که مرداد بدونی این اخریشه بدونی که همینه که هست 

من کاملا له شده و نابود    و خسته میخوام زور بزنم نمیدونم موثر میشه یانه 

نمیدوم باز جا میزنم و بازیگوشی میکنم و میخوابم یا نه 

خدا پس چرا کمک نمیکنی ب نتیجه نه به من کمک کن حرکت کنم 

آره من اراده ن دارم :(((( 

لعنت ب من

لعنت ب همه چی  

آبروم جلو مشاورم رفت الان فک میکنه من کودن م ...خودم میدوم که اینطور نیست و اشتباه زدم همین!

باید برنامه م رو سر و سامان بدم حیفه بخاطر مرور بد و نادرست ببازم 

نه پزشکی نه دندون یه رشته دهن پر کن لاقل


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۱
هانا

نظرات  (۸)

عزیزم امیدمارو زنده نگه داشته و زنده نگه میداره!امیدت رو از دست نده و اراده کن!
پاسخ:
ممنون عزیزم:-) درسته ..
نا امید نشوو هانا .. فقط ناامیدنشووو )):

پاسخ:
سعیمو میکنم
مرسی یاسمین جون.
تلاش کن هانا جانم 
باید خیلی تلاش کنی
تو میتونی 
پاسخ:
الان وقت تلاشه ولی من انگار بد جایی استاپ کردم

خداکنه:(
شکست مقدمه ای بر پیروزی ست
پاسخ:
امیدوارم :(
ممنونم
ای بابا توکه ازایتده خبرنداری شایدازمون بعدت شایدکنکورت برعکس شد
آدماهیچ وقت نمیدونن خیرشون توچیه تابه اون چیزی نمیرسن ناامیدمیشن 
خدابد بندشونمیخاد مطمئن باش
پاسخ:
میفهمم چی میگی تیکی جون ...
ولی جدا ازمون حالمو گرفت:-((
امیدوار باش اینا که چیزی نیست 
پاسخ:
همینا ادمو زمین میزنه ...:-(
ممنونم
به تراز نیست که
الان وقتِ ناامیدی نیست دختر!
پاسخ:
اخه پس چیه حوا جون مگه با اختصاصی ۱۰ و ۲۰ میشه اصن:-((((
ناامید نشو هانا !!!
پاسخ:
با این وضع اختصاصی؟!:(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">