بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

مرا ب من بازگذارید ..لطفااا

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۷ ب.ظ

یه سری حرف و نصیحتا هست که ادم دوس داره بر عکسشو انجام بده  

کسی جای من نیست 

شرایط منو نداره

نه پدر نه مادر و نه خاله و دایی و غیره هیچکس ...

پس بهتر نیست دست از سرم بردارید؟! 

یه روزا و ساعتایی هست که نمیکشم فکرم شغوله اصن حوصله ندارم و نمیخونم

من الان قانونن و شرعا بزرگ شدم نمیگم کاملم اما عقلم تا حدودی میرسه خدایی! :/اما نمیفهمید و درست مثل کسی نصبحتم میکنید انگار اولین باره توی این مسیر دارم قدم بر میدارم 

من الان اونقدر تجربه دارم که میتونم مشاوره بدم و خواهم داد تا کسی اشتباهاتمو تکرار نکنه 

  

خدایا بهم صبر بده-___-

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۰
هانا