بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

من به اینده روشنم ایمان دارم :)

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ


اگر توان رویارویی با مشکلات به شما داده نشده بود خداوند اجازه ورود انها را ب زندگیتان نمیداد 
"جول اوستین" (از کتاب: قدرت من هستم)


مهم نیست چقدر قلبت غمگین باشه

 

اگه اعتقادت رو حفظ کنی

 

رویایی که آرزوش رو داری

 

برآورده خواهد شد

                                 "سیندرلا 2015"

(این تیکه از ترانه تیتراژ فیلمه که سال قبل خیلی بهم انگیزه داد .با بازیه لی لی جیمز و ریچارد مدن خیلی پیشنهاد میشه:)  )


بریم این هفته مونده به ازمون رو بترکونیم! اما نتایج ازمون ملاک نیست!! خدا وکیلی دوهفته نخوندم چی میخواد بشه:| بریم برا ازمون بعد خر بزنیم:///

++هرچی خدا بخواد :) 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶
هانا

نظرات  (۸)

چشم میبینیمش :)))
من پروژه هامو چ کنم [خاک بر سرش میریزد]
پاسخ:
خیلی خوبه ناموسن:))
سخت نگیر دیگه دوساعته خخخ اونم انجام میدی:))
خوبه که به آینده امیدوار هستید
موفق باشید
پاسخ:
:)
سلامت باشید ممنونم
دیروز یه فیلم میداد به اسم رویای صعود...مضمونش همین بود. داستان برگرفته از زندگی واقعی Nadir Dendoune  بود که بدون هیچ آمادگی قبلی به کوه اورست صعود کرد. به ارتفاع 8848 متری!  :)
پاسخ:
چه جالب !
مرسی  :)
کلی بخون عزیزم. نباید عقب بیفتی‌ها :)
پاسخ:
سعیمو میکنم حوا جون ..اره نبااید:)
اره حق داری
مرسییی:-*
پاسخ:
:) سپاااس
:**
موفق باشی :*
پاسخ:
سلامت باشی ممنونم:*
من هی میگم نتیجه مهم نیست ولی قبل و بعد آزمون یه جور بدی غصه‌م میگیره که حس میکنم هر لحظه ممکنه بمیرم:')) و به شدت روی روحیه‌م و درس خوندنم تا چند روز تاثیر میذاره...
تو سعی کن مثل من نباشی و نا امید نشی به خاطر افت تراز و... :)
موفق باشییییییی:)♡♡♡ 
پاسخ:
یه چیزی میگیم حالا خخخ.. دل خوش کنک :))
ممنون تو هم همینوورر:))♡♡
میشه یه چیزی بگم؟! درسته که حتی ازمون اخر هم ملاک نیست چون کسی نمیدونه سرجلسه کنکور هم همون شرایط خواهد بود یا نه.اما این یکی ازمون جامع ست و ربطی به خوندن این یکی دوهفته نداره انچنان.دیگه نتیجه تلاش کل این ماه های گذشته رو نشون میده.من خودمم الان خروار خروار استرس دارم واسش :-D و امیدوارم که نتیجه عالی بگیری هاناجان
پاسخ:
شما سه تا چیز بگو:))
اره شرایط فرق میکنه واقعا..خب وقتی دوهفته نخونی اونا تو ذهنت کمرنگ میشن دیگه وحتی فراموش !قبول داری:)؟
تو که خیلی خوبی اصلن نترس :))) مرسییی تو هم همینطووور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">